Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
v průběhu zápasu jsem šel do stánku na klobásu,ale bohužel musím konstatovat, že to byl nejslabší článek hokeje a snad nejhorší klobása kterou jsem jedl v Hradci za posledních pár let......Klobása uvnitř studená( zmrzlá), spousta lidí nadávala...
Řekl bych, že se kvalita občerstení dost zhoršila.......co vy na to?
Bohužel vy ve VIPU toto nepoznáte,ale většina fanoušku se musí stravovat”dole”,ale tyto služba bohužel nejsou na dobré úrovni.
Poslední moje otázka s tím souvisí, protože kapacita bufetu neumožní všem fanouškům se občerstvit v průběhu přestávky, je na obrazovky v ochozech stadionu, jestli plánujete jejich instalaci?( alespoň v prostorech bufetů-v bufetu u Orlici(na jedniné televizi) často běží jiný program než hokej na stadionu!!!!!!!)
Díky za Vaši odpověď a přeji klubu hodně úspěchů.
Odpověď:
Dobrý den, o výkonu a mém názoru na rozhodčího jsem již hovořil v předešlých odpovědích. Prozatím se ke mně žádná podobná stížnost na občerstvení (klobásy) nedonesla, ale samozřejmě to s provozovatelem proberu. Nemohu bohužel porovnávat úroveň občerstvení v minulé sezoně s tou letošní, jelikož jsem zde nepůsobil. Každopádně nový provozovatel je zkušený v daném oboru a tak si myslím, že se bude snažit v případě negativních reakcí potřebné věci zlepšit. My se budeme do budoucna snažit v rámci možností zlepšit pro fanoušky prostředí na stadionu vč. možné instalace obrazovky, ale vzhledem k finanční náročnosti nedokáži přesně odhadnout, kdy to zrealizujeme.
Odpověď:
Dobrý den, nemyslím si, že nám došla šťáva. Dostali jsme 2 góly po zcela jasných faulech na naše hráče, které nebyly rozhodčím odpískány. Také musíme brát v potaz, že Olomouc je kvalitní mužstvo. Co se týká Vašeho dotazu, promluvím s pány u mikrofonu o Vaší připomínce a uvidíme, co se s tím dá dělat. Bude to však asi složité, jelikož to čtou na základě Zápisu o utkání, kde ve většině případů nejsou psány sestavy dle lajn. Na Jihlavu tipuji 1336 diváků. Doufám, že se pletu a můj odhad je podhodnocen :-).
Že nás ale takhle fikne doma, mě překvapilo, na Moravě bych se tomu nedivil.
Odpověď:
Dobrý den, je mi jedno, zda a čí je pan Kubičík "koník". Nám se jeho výkon hrubě nelíbil a budu jednat v rámci legislativních možností, byť velmi omezených.
Jinak Vám děkuji za práci pro hokej a pokračujte tak dál mnoho úspěchů do další práce.
Odpověď:
Dobrý den, výkon rozhodčího se mi nelíbil. I když bylo v naší hře dost chyb, rozhodčí včera dle mého jednoznačně utkání ovlivnil. Dle technických norem prozatím vetovat nikoho nemůžeme, ale zítra zašlu stížnost na výkon rozhodčího panu Fraňovi. To je, bohužel, jediné, co mohu udělat. Každý zápas je jiný, někdy jsme důraznější, jindy méně, to vždy vyplyne ze hry.
Odpověď:
Dobrý den, raději bych tipnul výsledek, to mi věřte.
1)mám náš klub nějaké páky na to, když se mu nelíbí pískání rozhodčích v některém zápase?
2)nechcete sehnat aspoň na hostování nějakého hráče do první formace na pravé křídlo?Myslím si že ani Berger a ani Jindřich nemají na to aby tam mohli hrát.Děkuju
Odpověď:
Dobrý den,
1) Moc jich nemá. V pondělí pošlu oficiální stížnost na výkony rozhodčích vč. popsaného DVD. Mám však zkušenost, že pokud dostane náhodou rozhodčí "distanc" v podobě několika zápasů v I. lize, bohatě mu to vynahradí nominací třeba na juniorskou extraligu nebo mu nějaké zakázané zápasy prominou. V jednom případě mi poslali vyjádření komise zhruba po třech měsících, kdy se už nehrálo a bylo po sezoně. Myslím, že není třeba dalšího komentáře.
2) Trenér hledá tu nejlepší variantu, snažíme se doplnit kádr o hráče napsané k nám na SS. Žádný nový, zajímavý a cenově dostupný hráč na tento post se na trhu prozatím neobjevil, a bohužel, i na finance se musíme koukat. Jinými slovy si musíme v tuto chvíli poradit s tím, co máme.
Odpověď:
Dobrý den, pokud by se to řídilo podle mého tipu, tak klidně i více.
Na dnešním zápase jsem nikde na střídačce neviděl maséra týmu. Neznamená to snad, že skončil a hledáte jiného? Jestli ano v tom případě bych měl zájem. :-)
Odpověď:
Dobrý den, Martin Kratochvíl je nemocný, ale příští týden by již měl být k dispozici.
Děkuji za odpověď a dneska proti Olomouci 3 body. :)
Odpověď:
Dobrý den, vydáváme plakáty, kde jsou uvedeny naše nejbližší domácí zápasy. Vylepujeme je svépomocí a ve spolupráci s fan klubem po městě. Vzhledem ke změně grafického návrhu plakátu nebyly tyto na poslední dva zápasy. Od příštího zápasu budou plakáty, které budou informovat o zápasech v daném měsíci. Také s firmou NEOCARD jsou vydávány kartičky, kde jsou uvedeny domácí zápasy v příslušném měsíci. Jejich kartičky jsou distribuovány především v restauracích a některých kulturních zařízeních. Další pozvánky (verbální) jsou vyráběny v rámci spolupráce s rádiem Černá Hora, Blaník, Český rozhlas a HEY Profil.
Odpověď:
Dobrý den, děkuji za upozornění, zítra se potkám s provozovatelem a budeme o tom hovořit.