Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Že je špatně spojovat s popsanými problémy hokejový klub? Vždyť obé má stejného vlastníka.Nechce te li slyšet na připomínky,neslyšte.Vy jako klub potřebujete mne a 10 000 dalších,platících.Já vás nepotřebuji.Já můžu utratit své peníze v Pce na extralize,nebo v Hk na fotbale,nebo v Pce na basketu, nebo v kině,nebo všude tam kde o mne jako o fanouška stojí a nbídnou mě určitý servis.
Kdysi po revoluci pánové v Jihlavě prohlásili,že žádné sponzory shánět nebudou,že sponzoři se budou hlásit sami do tohoto slavného klubu.A jak to dopadlo víme všichni.
Odpověď:
Dobrý den, já Vám také Váš pohled na věc neberu, jen jsem Vám vysvětlil některé věci (parkování, topení apod.)a také jsem Vám chtěl naznačit, že klub, resp. jeho pracovníci včetně mě s některými věcmi nejsou schopni nic moc udělat.
gratuluji Vám i hráčskému kádru ke skvělému představení s Chomutovem. Takový to výkon jsem tady letos nezažil. Prostě úžasné. Mám dva dotazy
1)Byl jste po utkání za klukama v šatně A JAKÁ byla atmosféra, byli od Vás pochváleni?
Díval jsem se , že zápas nedohrál Ján Bendik. Po jeho chybné rozehrávce (což se může stát, je to sport)jsme obdrželi branku. On sám makal ke své brance svoji minelu odčinit a zranil se. V ten moment nějaký pomatený fanoušek řval na Jána nesmyslné urážky......
2)Jak to se slovenským bekem vypadá zdravotně?
A nyní již hurá do Ústí. Třeba to dopadne jako ve středu. Ať se daří.
Odpověď:
Dobrý den,
1) chodím si s hráči "plácnout" po každém vyhraném utkání, tedy i včera. Slovně pochváleni nebyli, ale všichni věděli, že se jim zápas povedl. Po tomto zápase jsme se snažili krotit emoce, abychom před dalším utkáním v Ústí nebyli přehnaně "nahoře". Věřím však, že si to hráči uvědomují, což potvrdil i Martin Koudelka ve svém rozhovoru na webu.
2) Honza má lehce pohmožděné vazy, příští týden by měl být normálně k dispozici.
Odpověď:
Dobrý den, téměř každý gól se dostane po chybě některého hráče. Trenér tyto situace s hráči řeší, v tomto případě i s Honzou.
Děkuji za odpověď, hodně zdaru v Ústí a paly off.
S pozdravem, fanda HCHK
Odpověď:
Dobrý den, hokejového diváka samozřejmě zajímají výkony mužstva, prezentace a medializace klubu atd. Také by měl diváka přivést určitý komfort našeho stadionu, který je oproti ostatním na velmi slušné úrovni. Máme rezervy, na kterých se snažíme pracovat (přestávkový program, propagace klubu apod.), je to však podmíněno dostatkem financí, kterých je dnes stále méně. Pouze na problematiku návštěvnosti nemáme vyčleněného pracovníka, spadá to pod marketing. Nechali jsme si vypracovat odbornou nezávislou studii (marketingový plán), který by měl jasně definovat, co a jak zlepšit, a to i ve vztahu k samotnému fanouškovi. Její závěry prozatím nemáme, ale určitě tyto poznatky využijeme zčásti v té letošní sezoně a především s výhledem na další sezonu(y). Souhlasím s Vámi v tom, že dnes mají lidé velký výběr volby v oblasti sportu a kultury, hlouběji do kapsy a řadu dalších problémů.
aby jste neměl pouze jeden pohled z ”druhé strany”. Je super že se zařídilo parkování na univerzitním parkovišti, víc se dělat nedá. Občerstvení v Hradci je standartní na 1. ligu, jak kvalita, tak cena. Co se týče topení, tak k tomu je důvod pouze třeba v tomto období, kdy jsou teploty velice nízké a ta tisícovka co chodí si zaslouží se trochu ohřát, jinak to je plýtvání penězmi, přece jenom je to Zimní stadion a spousta stadionů v 1. lize je daleko chladnější. Co se týče přestávkového programu, tak myslím že ceny jsou v Hradci hodně atraktivní, třeba v poslední době auta na víkendy nebo monitor. Jinak je to takový český stereotyp, že se dělají takovéto soutěže, když se podíváte na jiné evropské ligy, tak to je daleko větší show a zapojení diváků, ale to je spíš k extralize, kde by se to mělo zlepšit, tady to je v rámci možností dobrý. Co se týče informovanosti, chci pochválit naše stránky, které se oproti minulému roku zlepšily, mají pěkný design a článků je taky dost. To je abych nabídl jiný pohled na věc, věci co jsem popsal srovnávám s ostatními kluby (parkování, občerstvení, soutěže,...). Jinak včera super výhra, snad ještě přeskočíme Benátky a na play-off získáme přijatelnou Jihlavu.
Odpověď:
Dobrý den, děkuji za Váš názor.
No a teď proč píšu, je to čistě reakce na pana A...l..a teda pardon fanouškaHK! S tím nejlepším hokejem SD to nebude tak horký to za A a za B s tím odchodem kouče (kvalitně - metodicky letos velice zajímavého) to taky tak horký nebude, ono už to tady jednou bylo :-))
A ještě k zisku Marosze, jsem tak četl, že to v Olmiku moc nemůžou vydejchat, dobře jste to třineckým poradil :-)
Odpověď:
Dobrý den, o tom neuvažuji :-). Já jsem nikomu neradil :-). S Třincem spolupracujeme celou sezonu, chtěli některé naše hráče na SS, nabídli hráčskou kompenzaci, a tak jsme udělali další "hokejový obchod".
Možná by stačilo troch změnit chování vůči lidem a lidé by pomohli.Jinak přeji, ať se daří.
Odpověď:
Dobrý den, ve Vašem názoru jsem otázku nenašel, tak v krátkosti zareaguji. Parkovat máte kde, univerzitní parkoviště je při našich zápasech plně k dispozici a parkoviště před hlavním vchodem je na dobu zápasu vyhrazeno pro návštěvníky utkání. Ostatní parkoviště kolem ZS nejsou, bohužel, ve správě hokejového klubu, ale firmy ABD, s čímž opravdu nemůžeme nic dělat. Systém topení na stadionu jsme zde rozebírali již několikrát. V případě trvalejších venkovních teplot pod bodem mrazu topíme. Respektuji Váš názor na občerstvení a přestávkový program. V přestávkovém programu máme určité rezervy, na kterých musíme zapracovat, ale nulový určitě není. Systém vybírání parkovného a s tím spojený tok peněz neznám, jak jste i sám psal, je to věc Města. Zcela špatně jsou však tyto problémy spojovány s hokejovým klubem.
Odpověď:
Dobrý den, stanovisko mohu zaujmout pouze ke konkrétnímu dotazu. K Vašim dotazům
1) nebojím se žádného podřízeného, doufám, že je moje odpověď jasná.
2) vymazal jsem Vám dotaz, který je vulgární a porušuje pravidla této sekce. Navíc jste se v něm na nic konkrétního neptal, ale to jistě víte.
3) přesně tak, a pokud ten trenér nechce napsat konkrétní stanovisko v této sekci, může napsat na můj mail nebo se může za mnou kdykoliv stavit,což by bylo nejlepší. Sám uznáte, že se nedá vycházet z obecných anonymních vyjádření. Jiná možnost, jak případný problém vyřešit, neexistuje. A nedělejte, prosím, závěry, že po nějakém dotazu či sdělení názoru budeme někoho vyhazovat apod. Takovou zkušenost se současným vedením nebo se mnou tady nikdo nemá.
zmiňoval jste, že dnes bude k dispozici Marosz, já se chci zeptat, jak to vypadá dnes s Havlem a Ruferem?
Díky a přeji 3 body!
Odpověď:
Dobrý den, Rufer je prozatím v sestavě Třince. Havel s námi již trénuje, ale má ještě drobné zranění, které potřebuje doléčit.
Odpověď:
Dobrý den, bez komentáře. Jen poprosím příště o otázku.