Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

Vážení fanoušci,

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.

Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.

Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.

Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.

S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Mirka (hchk)
4.3.2012, 09:01
Dobrý den,jen chci podotknout,že my jsme v sobotu přijeli chvilku po 17 hod a včera v 16 hod a u pokladen bylo vše v klidu a bez front.Myslím si,že když to není problém pro nás dojíždějící,tak fanouškům z HK by nemělo dělat potíže přijít o čtvrt hodiny dříve a ne 5 minut před začátkem.Chtěla jsem Vám poděkovat za Vaši prozatím odvedenou práci a pogratulovat klukům k vyrovnání série.Doufám,že se klukům zadaří i v Jihlavě!!!Hodně nervů a hlavně sportovního štěstí přeje Mirka
P.S.:Omlouvám se že nemám žádný dotaz :-)

Odpověď:
Dobrý den, děkuji za názor a příště nějaký dotaz zkuste vytvořit :-), ať je vše v pořádku.
Janek (Hradec)
4.3.2012, 04:59
Dobrý den . Nešlo by na čtvrteční utkání kdy se dá předpokládat hojnější návštěva uspořádat něco ve stylu bílé , žluté či červené ( klubové barvy ) peklo , rozdávat lidem něco čim by mohli mávat , trička nebo tak něco ? . Děkuji za odpověď a hodně zdaru .

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za inspiraci, předám marketingu.
Irena (HK)
3.3.2012, 22:40
Dobrý den,nastoupí Tomáš Karpov v úterý proti Jihlavě?děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den, to prozatím nevím, bude záležet na jeho zdravotním stavu.
Petr Hák (Hk)
3.3.2012, 14:32
Dobrý den,bude se dnes na stadionu topit?děkuji za odpověd.

Odpověď:
Dobrý den, topit se nebude.
Petr H. (HCHK)
3.3.2012, 14:13
Dobrý den, chtěl bych vyřídit panu Jiřímu, že já jsem na pivo čekal o přestávce asi 7min, tak nevím, kde stál půl třetiny. :-) Abych splnil podmínky této sekce, chtěl bych se zeptat, jestli jste byl spokojen s návšťevou na stadionu a jestli jste čekal větší, nebo menší.

Děkuji a dnes ať to znovu urvem!! :-)
S pozdravem Petr H.

Odpověď:
Dobrý den, spokojen s návštěvou jsem byl. Po těch průměrných návštěvách okolo tisícovky to byla velmi příjemná změna a i hráčům to hodně pomohlo. Osobně jsem čekal o 200 lidí méně (dáváme si v rámci realizačního týmu tipy).
Honza (HK)
3.3.2012, 13:19
Dobrý den pane Kmoníčku, jak to vypadá s Bergisem a Karpovem? Nastoupí alespoň jeden z nich? Jinak včera super zápas. Kluci lítali jak draci , makali, dřeli. Jen tak dál. Číža včera podle mne nejlepší bek. Vyřiďte mu to prosím. Díky.

Odpověď:
Dobrý den, Karpov nebude, Berger snad ano. Děkuji, vyřídím.
Jiří Machaň (Hradec Králové)
3.3.2012, 11:22
Ještě jednou dobrý den,
měl bych ještě jeden dotaz: je opravdu neřešitelný problém aby vstupenky byly číslovány podle sedadel tak jak tomu je všude v civilizovaném světě?
Díky za Vaši odpověď.
Jiří Machaň

Odpověď:
Dobrý den, na příští sezonu připravujeme změny v prodeji permanentek a lístků (sektory, sedadla apod.), pro tuto sezonu to nejsme technicky schopni zajistit. Jen pro Vaši představu, všude tomu tak není, v 1. hokejové lize už vůbec ne.
Jiří Machaň (Hradec Králové)
3.3.2012, 11:08
Dobrý den,
chci se zeptat jak je možné, že v novinách prosíte lidi, aby přišli povzbudit na zimák a pak se na to absolutně nepřipravíte otevřete tři pokladny a lidi čekají na lístek 3|4 hodiny venku ve frontě. ještě že nepršelo!Měl jste se tam jít podívat jak byli všichni nasr... o dalším servisu (pivo, párek ani nemluvě) to můžete jít buď na hokej a nic si nedat, nebo si dát pivo, ale to zase uvidíte tak 1|2 třetiny. Obávám se , že takto opravdu, ale opravdu moc lidí nepřitáhnete.
Děkuji za Vaši odpověď.
Jiří Machaň

Odpověď:
Dobrý den, jedna pokladna byla otevřena dvě hodiny před utkáním a moc práce neměla, dnes bude také otevřena dvě hodiny před utkáním, tak toho budete moci využít. Kromě toho otevřeme další čtvrtou pokladnu. Co se týká občerstvení, tak byla otevřena všechna možná výdejní místa a jelo se v rámci možností na maximum. Prodejce občerstvení se snaží na příští týden v případě dalšího domácího utkání doplnit ještě pojízdný stánek s dalším občerstvením.
Lukáš Mrázek (Hc Vces)
2.3.2012, 22:42
Dobrý den,jak to vypadá s Janem Bergrem?Bude pro sobotní zápas k dispozici?A posílí nás nějaký útočník,např. Nosek,Půhoný,Rufer?Potřebujeme hrát na 4 kompletní útoky,jinak to bude špatný.Jo a prosím Vás,udělejte něco proto,aby se zrychlilo odbavování při prodeji vstupenek...dnes nebyla v provozu ani polovina kas!Děkuji a mnoho štěstí v dalších bojích.

Odpověď:
Dobrý den, Honza na tom není nejlépe, ale chce nastoupit. Neposílí nás bohužel nikdo, jelikož dnes hraje Zlín, Trutnov i pardubická juniorka. Jak jsem již psal, včera fungovaly tři pokladny, dnes budou fungovat čtyři.
Roman (HK)
2.3.2012, 21:43
Dobrý večer tak s těmi pokladnami to byl pruser,35.min čekat a jedou dvě pokladny to je amatérismus,nas-štvali jste hromadu lidí tak zítra snad bude náprava?

Odpověď:
Dobrý den, včera byly otevřeny tři pokladny, dnes bude otevřena další pokladna (budou tedy čtyři), jedna již dvě hodiny před utkáním.
Další stránky
<<576577578579580581>>