Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za inspiraci, předám marketingu.
Odpověď:
Dobrý den, to prozatím nevím, bude záležet na jeho zdravotním stavu.
Odpověď:
Dobrý den, topit se nebude.
Děkuji a dnes ať to znovu urvem!! :-)
S pozdravem Petr H.
Odpověď:
Dobrý den, spokojen s návštěvou jsem byl. Po těch průměrných návštěvách okolo tisícovky to byla velmi příjemná změna a i hráčům to hodně pomohlo. Osobně jsem čekal o 200 lidí méně (dáváme si v rámci realizačního týmu tipy).
Odpověď:
Dobrý den, Karpov nebude, Berger snad ano. Děkuji, vyřídím.
měl bych ještě jeden dotaz: je opravdu neřešitelný problém aby vstupenky byly číslovány podle sedadel tak jak tomu je všude v civilizovaném světě?
Díky za Vaši odpověď.
Jiří Machaň
Odpověď:
Dobrý den, na příští sezonu připravujeme změny v prodeji permanentek a lístků (sektory, sedadla apod.), pro tuto sezonu to nejsme technicky schopni zajistit. Jen pro Vaši představu, všude tomu tak není, v 1. hokejové lize už vůbec ne.
chci se zeptat jak je možné, že v novinách prosíte lidi, aby přišli povzbudit na zimák a pak se na to absolutně nepřipravíte otevřete tři pokladny a lidi čekají na lístek 3|4 hodiny venku ve frontě. ještě že nepršelo!Měl jste se tam jít podívat jak byli všichni nasr... o dalším servisu (pivo, párek ani nemluvě) to můžete jít buď na hokej a nic si nedat, nebo si dát pivo, ale to zase uvidíte tak 1|2 třetiny. Obávám se , že takto opravdu, ale opravdu moc lidí nepřitáhnete.
Děkuji za Vaši odpověď.
Jiří Machaň
Odpověď:
Dobrý den, jedna pokladna byla otevřena dvě hodiny před utkáním a moc práce neměla, dnes bude také otevřena dvě hodiny před utkáním, tak toho budete moci využít. Kromě toho otevřeme další čtvrtou pokladnu. Co se týká občerstvení, tak byla otevřena všechna možná výdejní místa a jelo se v rámci možností na maximum. Prodejce občerstvení se snaží na příští týden v případě dalšího domácího utkání doplnit ještě pojízdný stánek s dalším občerstvením.
Odpověď:
Dobrý den, Honza na tom není nejlépe, ale chce nastoupit. Neposílí nás bohužel nikdo, jelikož dnes hraje Zlín, Trutnov i pardubická juniorka. Jak jsem již psal, včera fungovaly tři pokladny, dnes budou fungovat čtyři.
Odpověď:
Dobrý den, včera byly otevřeny tři pokladny, dnes bude otevřena další pokladna (budou tedy čtyři), jedna již dvě hodiny před utkáním.
P.S.:Omlouvám se že nemám žádný dotaz :-)
Odpověď:
Dobrý den, děkuji za názor a příště nějaký dotaz zkuste vytvořit :-), ať je vše v pořádku.