Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
tak jak dopadlo představenstvo? Nějaké konkrétní závěry?
Odpověď:
Dobrý den, závěry jsme zveřejnily na našich stránkách.
chci se zeptat co vcera vyvodilo predstavenstvo?zrejme nic vyhralo se tak je vse v poho,co?
Odpověď:
Dobrý den, závěry z představenstva jsme již zveřejnili na našich stránkách.
Odpověď:
Dobrý den, bylo již zveřejněno na našich stránkách.
chtěl bych se zeptat, jestli bude nějaké vyjádření k aktuální situaci, resp. jestli trenéři Hosták a Pospíšil pokračují, či nikoliv.
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, již jsme to zveřejnili na našich stránkách.
Odpověď:
Dobrý den, Martin Šagát.
Odpověď:
Dobrý den, měl by být v pořádku a dnes nastoupit.
Prohra v Jihlavě v prodloužení,doma s Brodem rozhodující gól v čase 59.53,v Třebíči na nájezdy a v Ústí opět o gól.Takový ”pešek” se nás nemůže držet věčně!Hodně zdaru s Litoměřicema!Jak je na tom náš ”sniper” P.Haluza?
Odpověď:
Dobrý den, to si říkáme také, ale prozatím jsme moc štěstí neměli. Petr je již připraven na dnešní zápas.
chci se zeptat, jak to vypadá s e-shopem? Připadá mi, že marketing moc nestíhá, vím , že pan Malý velmi dobře (v porovnání s p. Turečkem)moderuje jednotlivá utkání avšak pokud se podívám na výstupy (autobus, e-shop, další propagace..)tak je to bída!! Co pan šéf Neckař? Dělá něco? eměl by mít marketing podobná ultimáta, jako hráči?
Díky za odpověď a přeji pevné nervy do dalších bojů!!
Odpověď:
Dobrý den, na e-shopu se pracuje, je vytvořen, ale v redakci (Esports) byly trochu komplikace, což zpozdilo jeho rozjetí. Petr Neckař se v tuto chvíli věnuje především obchodní činnosti. Stejně jako hráči, jsou všichni pracovníci odměňováni v návaznosti na odvedenou práci, takže se jich týkají i případné sankce vyplývající ze smluv.
Odpověď:
Dobrý den, byl jsem služebně mimo HK, ale měl jsem aktuální informace o průběhu utkání od R. Horyny. Za cenný bod proti lídrovi samozřejmě gratuluji.
Odpověď:
Dobrý den, dnes jsme již závěry zveřejnily. Představenstvo již v pondělí nejednalo, ale já jsem ještě v rámci učiněných "závěrů" jednal, proto to zpoždění tiskové zprávy.