Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Jirka (Hradec)
7.10.2013, 21:53
68
7.10.2013, 14:46
Dobrý den, jak to dopadlo? http://mountfieldhk.cz/clanek.asp?id=3963. K jakým úpravám došlo v ticketingu?
Odpověď:
Dobrý den, soutěž byla vyhodnocena a její výsledky naleznete zde: http://www.mountfieldhk.cz/clanek.asp?id=Soutez-s-namety-na-program-behem-utkani-byla-vyhodnocena-nyni-zname-viteze-4167. Co se týče změn v ticketingu - byl zaveden nový rezervační systém, nově jsou vstupenky přímo na dané místo, funguje on-line prodej a máme také nové turnikety.
Sanny Muharem
Odpověď:
Dobrý den, soutěž byla vyhodnocena a její výsledky naleznete zde: http://www.mountfieldhk.cz/clanek.asp?id=Soutez-s-namety-na-program-behem-utkani-byla-vyhodnocena-nyni-zname-viteze-4167. Co se týče změn v ticketingu - byl zaveden nový rezervační systém, nově jsou vstupenky přímo na dané místo, funguje on-line prodej a máme také nové turnikety.
Sanny Muharem
MartinHCHK2013 (HK)
7.10.2013, 13:15
Chci se optat,napadla mne myšlenka ohledně propagace.Co kdyby se ve městě v Tescu a ve Futuru prostřednictvím televize pouštělo pozvání na domácí utkání od našich hráčů a mohli by tam běžet i sestřihy z domácích utkání...Co vy na to??? Myslím že by to mohlo prospět ke zvýšenému zájmu...
Rozum? (Mechov)
6.10.2013, 23:36
Zdravím p. Kmoníček,
Přijde Vám spravedlivé okrást Budějovickou mládež o několik milionů, díky převodu práv na hráčů, kteří byli vychovani v ČB?
Odpověď:
Dobrý den, tento dotaz, prosím, příště směřujte do sekce Ptejte se GM. Nyní Vám na něj p. Kmoníček výjimečně odpoví i zde.
Dobrý den, také Vás zdravím. Pokud používáte slova jako „okrást“ zřejmě byste si měl ověřit podstatné skutečnosti. Tou nejpodstatnější je fakt, že mezi HC České Budějovice o.s. a HC Mountfield a.s. byla uzavřena dlouhodobá smlouva o spolupráci, kde kromě dalších podrobných ujednání je jedna podstatná skutečnost – HC Mountfield a.s. hradil občanskému sdružení každý rok sedmimístnou částku na činnost a na základě hrazení této částky se občanské sdružení zavázalo převést na akciovou společnost hráče, o které bude mít a.s. zájem (je to konkrétně bod IV. 4. Smlouvy). Jinými slovy, hráči, kteří byli v době přeregistrace do Mountfield HK a.s. kmenovými hráči akciové společnosti , byli na základě výše uvedených skutečností postupně „odkoupeni“ do akciové společnosti. Někteří další hráči (Ptáček, Dej, Langhammer atd.) byli koupeni z jiných klubů přímo z peněz akciové společnosti.
Jinými slovy hráči vychovaní občanským sdružením byli zaplaceni akciovou společností, a ta částka, která se ročně platila formou příspěvku na činnost, nebyla malá. Škoda, že se o této skutečnosti již nikdo z o.s. nezmínil.
Aleš Kmoníček
Přijde Vám spravedlivé okrást Budějovickou mládež o několik milionů, díky převodu práv na hráčů, kteří byli vychovani v ČB?
Odpověď:
Dobrý den, tento dotaz, prosím, příště směřujte do sekce Ptejte se GM. Nyní Vám na něj p. Kmoníček výjimečně odpoví i zde.
Dobrý den, také Vás zdravím. Pokud používáte slova jako „okrást“ zřejmě byste si měl ověřit podstatné skutečnosti. Tou nejpodstatnější je fakt, že mezi HC České Budějovice o.s. a HC Mountfield a.s. byla uzavřena dlouhodobá smlouva o spolupráci, kde kromě dalších podrobných ujednání je jedna podstatná skutečnost – HC Mountfield a.s. hradil občanskému sdružení každý rok sedmimístnou částku na činnost a na základě hrazení této částky se občanské sdružení zavázalo převést na akciovou společnost hráče, o které bude mít a.s. zájem (je to konkrétně bod IV. 4. Smlouvy). Jinými slovy, hráči, kteří byli v době přeregistrace do Mountfield HK a.s. kmenovými hráči akciové společnosti , byli na základě výše uvedených skutečností postupně „odkoupeni“ do akciové společnosti. Někteří další hráči (Ptáček, Dej, Langhammer atd.) byli koupeni z jiných klubů přímo z peněz akciové společnosti.
Jinými slovy hráči vychovaní občanským sdružením byli zaplaceni akciovou společností, a ta částka, která se ročně platila formou příspěvku na činnost, nebyla malá. Škoda, že se o této skutečnosti již nikdo z o.s. nezmínil.
Aleš Kmoníček
Langi (HK)
5.10.2013, 20:31
Dobrý den, zajímalo by mě, zda jsou Skyboxy tak ekonomicky výhodné, že stálo za to znehodnotit tolik míst v hledišti podpěrnými sloupy těchto Skyboxů. Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, máte pravdu, že skyboxy jsou z ekonomického pohledu pro existenci hokeje nezbytné, souhlasím však s Vámi, že způsob jejich realizace na ZS v HK je poněkud nešťastné. Obávám se však, že s tím stavebně nepůjde mnoho udělat.
Martin Sasín
Odpověď:
Dobrý den, máte pravdu, že skyboxy jsou z ekonomického pohledu pro existenci hokeje nezbytné, souhlasím však s Vámi, že způsob jejich realizace na ZS v HK je poněkud nešťastné. Obávám se však, že s tím stavebně nepůjde mnoho udělat.
Martin Sasín
Honza78 (HK)
5.10.2013, 18:33
Dobrý de, chtěl bych se zeptat, zda se neplánuje prodej dvd zápasů či sestřih s Pardubicemi (asi bude potřeba domluva s ČT) před 20 lety. Pro nás co si to pamatujeme to tehdy byli nezapomenutelné zážitky i když jsme nevyhráli. Na youtube jsou jen krátké a nekvalitní záznamy. Mohlo by se to prodávat ve fansshopu. Každá reklama i koruna dobrá pro hradecký hokej.
Odpověď:
Dobrý den, DVD se záznamem zápasu neplánujeme, je to majetek ČT a využití práv na tento zápas by bylo ekonomicky velice nákladné. Zkuste se podívat do archívu ČT zda tam tento zápas už není ke shlédnutí celý.
Martin Sasín
Odpověď:
Dobrý den, DVD se záznamem zápasu neplánujeme, je to majetek ČT a využití práv na tento zápas by bylo ekonomicky velice nákladné. Zkuste se podívat do archívu ČT zda tam tento zápas už není ke shlédnutí celý.
Martin Sasín
Marek Morávek (Hradec Králové)
4.10.2013, 18:26
Dobrý den,
mám spíš takový námět, 14.12.2013 - 22.12.2013 se budou v Hradci Králové na Masarykově náměstí konat tradiční Vánoční trhy. Tato akce je každoročně velice navštěvována, proto si myslím, že by po vzoru Chomutova nebylo špatné, kdyby měl na těchto trzích svůj stánek i klub. Mohly by se zde prodávat klubové předměty (ideální dárky pod stromeček), na trzích v Chomutově navíc ve stánku některý den prodávali samotní hráči.
Myslím, že je to rozhodně zajímavý námět a věřím, že ho zvážíte. Navrhoval jsem to zde již loni, ale k realizaci nedošlo.
Více informací ohledně trhů na tel.: 495 514 722, nebo na mailu miroslav.franc@adalbertinum.cz
S pozdravem
Marek Morávek
Odpověď:
Dobrý den, jedná se o zajímavý námět, určitě něco při příležitosti této akce vymyslíme. Děkujeme za tip.
Sanny Muharem
mám spíš takový námět, 14.12.2013 - 22.12.2013 se budou v Hradci Králové na Masarykově náměstí konat tradiční Vánoční trhy. Tato akce je každoročně velice navštěvována, proto si myslím, že by po vzoru Chomutova nebylo špatné, kdyby měl na těchto trzích svůj stánek i klub. Mohly by se zde prodávat klubové předměty (ideální dárky pod stromeček), na trzích v Chomutově navíc ve stánku některý den prodávali samotní hráči.
Myslím, že je to rozhodně zajímavý námět a věřím, že ho zvážíte. Navrhoval jsem to zde již loni, ale k realizaci nedošlo.
Více informací ohledně trhů na tel.: 495 514 722, nebo na mailu miroslav.franc@adalbertinum.cz
S pozdravem
Marek Morávek
Odpověď:
Dobrý den, jedná se o zajímavý námět, určitě něco při příležitosti této akce vymyslíme. Děkujeme za tip.
Sanny Muharem
Karel (HK)
4.10.2013, 15:42
Dobrý den,
dnes se objevila nová várka vstupenek k online prodeji. Kdy bude aktivní nabídka na zbývající zápasy? Zase po dávkách nebo všechny ?
Děkuji a pozdrav hráčům, ať se tu cítí dobře a v pohodě.. :-))
Odpověď:
Dobrý den, Postupně se tam objeví všechny zápasy, důvod proč tam ještě nejsou nyní, je utkání s Pardubicemi, u kterého se řeší zvýšená bezpečnostní opatření.
Martin Sasín
dnes se objevila nová várka vstupenek k online prodeji. Kdy bude aktivní nabídka na zbývající zápasy? Zase po dávkách nebo všechny ?
Děkuji a pozdrav hráčům, ať se tu cítí dobře a v pohodě.. :-))
Odpověď:
Dobrý den, Postupně se tam objeví všechny zápasy, důvod proč tam ještě nejsou nyní, je utkání s Pardubicemi, u kterého se řeší zvýšená bezpečnostní opatření.
Martin Sasín
Lokeren (HK)
4.10.2013, 15:13
Zdravím, proč v on-line předprodeji vstupenek na jednotlivé zápasy tedy zatím přibyl jen jeden (Plzeň):-( např. sektory N,S nejsou k dispozici? Z jakého důvodu jsou ,,drženy” pro případný doprodej na ZS? Přeci je lepší mít peníze už z předprodeje a nečekat jestli si je potom později někdo zakoupí na pokladně před utkáním.Děkuji za vysvětlení Lokeren
Odpověď:
Dobrý den, Sektory N a S jsou prakticky celé vyprodané v permanentkách, zůstávají pouze spodní 4 řady, S prodejem online probíhá současně i předprodej v pokladní hodiny na pokladnách. V tento okamžik tvoři online prodej cca 1/6 objemu prodaných vstupenek. Do budoucna bychom chtěli umožnit nákup všech volných vstupenek online, zatím nám to ale systém neumožňuje. Pracujeme ale na tom.
Martin Sasín
Odpověď:
Dobrý den, Sektory N a S jsou prakticky celé vyprodané v permanentkách, zůstávají pouze spodní 4 řady, S prodejem online probíhá současně i předprodej v pokladní hodiny na pokladnách. V tento okamžik tvoři online prodej cca 1/6 objemu prodaných vstupenek. Do budoucna bychom chtěli umožnit nákup všech volných vstupenek online, zatím nám to ale systém neumožňuje. Pracujeme ale na tom.
Martin Sasín
Michal Janeček (HK)
4.10.2013, 00:19
Dobrý den, pánové,
mám dotaz na pomezí obchodního a marketingového oddělení. Zajímalo by mě, zda neplánujete více zviditelňovat partnery klubu? Konkrétně si myslím, že by se dal najít značný prostor pro prezentaci partnerů na internetových stránkách klubu, přiměřenou chytrou formou by se daly použít i sociální sítě a další komunikační kanály. Pokud to vezmeme z pohledu podnikatele, pro sponzoring čehokoliv se rozhoduje primárně proto, aby dosáhl zviditelnění svého podniku. Speciálně to platí u byznysu zaměřeného na koncového zákazníka. O něco více by se jistě dalo dělat i na stadionu během zápasového a přestávkového programu, nemyslíte?
Jako nedostatek také vidím absenci otevřenějších informací pro potenciální partnery. Kdysi, ještě za časů HC VCES zde byla k nalezení nabídka různých forem placené propagace na zápasech A-mužstva. Můj názor je, že by bylo dobré alespoň základně informovat potenciální partnery o tom, jakým způsobem se stát partnerem a jaké možnosti se nabízejí.
S pozdravem
Michal
Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za námět, plně s ním souhlásím, plánujeme toho hodně, zatím však stále jako prioritu máme zajištění vlastního utkání ELH. Pokud chodít epravidelně, tak jsou to věci např. s odstraněním mlhy z prvního utkání, zlepšení zvuku, obrazukostky, rozšíření možností ticketingu a celá řada dalších drobností. Věřím, že do budoucna bude více prostoru pro další více marketingové aktivity.
Martin Sasín
mám dotaz na pomezí obchodního a marketingového oddělení. Zajímalo by mě, zda neplánujete více zviditelňovat partnery klubu? Konkrétně si myslím, že by se dal najít značný prostor pro prezentaci partnerů na internetových stránkách klubu, přiměřenou chytrou formou by se daly použít i sociální sítě a další komunikační kanály. Pokud to vezmeme z pohledu podnikatele, pro sponzoring čehokoliv se rozhoduje primárně proto, aby dosáhl zviditelnění svého podniku. Speciálně to platí u byznysu zaměřeného na koncového zákazníka. O něco více by se jistě dalo dělat i na stadionu během zápasového a přestávkového programu, nemyslíte?
Jako nedostatek také vidím absenci otevřenějších informací pro potenciální partnery. Kdysi, ještě za časů HC VCES zde byla k nalezení nabídka různých forem placené propagace na zápasech A-mužstva. Můj názor je, že by bylo dobré alespoň základně informovat potenciální partnery o tom, jakým způsobem se stát partnerem a jaké možnosti se nabízejí.
S pozdravem
Michal
Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za námět, plně s ním souhlásím, plánujeme toho hodně, zatím však stále jako prioritu máme zajištění vlastního utkání ELH. Pokud chodít epravidelně, tak jsou to věci např. s odstraněním mlhy z prvního utkání, zlepšení zvuku, obrazukostky, rozšíření možností ticketingu a celá řada dalších drobností. Věřím, že do budoucna bude více prostoru pro další více marketingové aktivity.
Martin Sasín
Díky za odpověď.
Odpověď:
Děkuji za Váš zaslaný názor, komerční přestávky jsou součástí hry, máme připravené soutěže i do komerčních pauz, tak aby bylo více soutěží v rámci zápasu, protože v rámci přestávky se jich tam časově moc více nevejde. martin sasín