Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Petr Skalka (Hradec Králové)
19.3.2019, 10:37
Adamec
12.3.2019, 16:14
Dobrý den,
je možné u turniketů načíst QR kod vstupenky i z displeje mobilu?
Odpověď:
Dobrý den,
ano, je to možné, je však třeba před snímáním nastavit maximální jas displeje mobilního telefonu.
S pozdravem Aleš Havel
je možné u turniketů načíst QR kod vstupenky i z displeje mobilu?
Odpověď:
Dobrý den,
ano, je to možné, je však třeba před snímáním nastavit maximální jas displeje mobilního telefonu.
S pozdravem Aleš Havel
Svoboda
11.3.2019, 10:53
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, jestli budete od příští sezóny nabízet i na internetu studentské slevy? Nebyl by problém vytvořit v aplikaci ”okno” pro zadání čísla z ISICu. To číslo by se mohlo například vytisknout i na lístek (nebo jen jeho poslední část) a při vstupu se tímto průkazem prokázat.
Odpověď:
Dobrý den,
s vytvořením okna pro ISIC by určitě problém nebyl, nicméně za tuto možnost, resp. aktualizované napojení na databázi, se poskytuje celkem výrazná provize, kvůli které klub tuto funkcionalitu odmítl.
S pozdravem Aleš Havel
Chtěl bych se zeptat, jestli budete od příští sezóny nabízet i na internetu studentské slevy? Nebyl by problém vytvořit v aplikaci ”okno” pro zadání čísla z ISICu. To číslo by se mohlo například vytisknout i na lístek (nebo jen jeho poslední část) a při vstupu se tímto průkazem prokázat.
Odpověď:
Dobrý den,
s vytvořením okna pro ISIC by určitě problém nebyl, nicméně za tuto možnost, resp. aktualizované napojení na databázi, se poskytuje celkem výrazná provize, kvůli které klub tuto funkcionalitu odmítl.
S pozdravem Aleš Havel
Pavel (HK)
9.3.2019, 15:06
Dobrý den,
fanoušci Brna se chlubí tím, že hojně zkupují vstupenky na 1. a 2.ČF do sektoru stání domácí. Prý tam budou ve většině, neuvažovali jste prodej nejprve spustit na prodejně a poté teprve online? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
uvažovali jsme nad několika variantami, ale na základě zkušeností z minulých let jsme se rozhodli spustit on-line prodej jako první a pro naši databázi e-mailů zaslat přednostní nákup den předem. Tímto krokem jsme nabídli hradeckým fanouškům možnost, aby si vstupenky zakoupili ještě před oficiálním spuštěním prodeje. Dřívější nákup pouze na pokladně by situaci nijak nezlepšil, což dokládá skutečnost, že na první otevření pokladny pro prodej vstupenek na play off, přišlo v neděli 5 zákazníků.
Za další bylo snahou on-line prodej udržet ve stávajícím stavu kvůli lidem z blízkého či dalekého okolí, kteří nemají možnost si pro vstupenky do HK zajet.
Faktem je, že disponujeme enormní kapacitou míst na stání, které nejsou již pro mnohé návštěvníky zajímavé. I kdybychom prodej maximálně posunuli, na fanoušky z hostujícího týmu by jistě potřebný počet míst zbyl. Dle statistik to však prozatím zdaleka nevypadá tak, že by byli příznivci Komety ve většině :-).
fanoušci Brna se chlubí tím, že hojně zkupují vstupenky na 1. a 2.ČF do sektoru stání domácí. Prý tam budou ve většině, neuvažovali jste prodej nejprve spustit na prodejně a poté teprve online? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
uvažovali jsme nad několika variantami, ale na základě zkušeností z minulých let jsme se rozhodli spustit on-line prodej jako první a pro naši databázi e-mailů zaslat přednostní nákup den předem. Tímto krokem jsme nabídli hradeckým fanouškům možnost, aby si vstupenky zakoupili ještě před oficiálním spuštěním prodeje. Dřívější nákup pouze na pokladně by situaci nijak nezlepšil, což dokládá skutečnost, že na první otevření pokladny pro prodej vstupenek na play off, přišlo v neděli 5 zákazníků.
Za další bylo snahou on-line prodej udržet ve stávajícím stavu kvůli lidem z blízkého či dalekého okolí, kteří nemají možnost si pro vstupenky do HK zajet.
Faktem je, že disponujeme enormní kapacitou míst na stání, které nejsou již pro mnohé návštěvníky zajímavé. I kdybychom prodej maximálně posunuli, na fanoušky z hostujícího týmu by jistě potřebný počet míst zbyl. Dle statistik to však prozatím zdaleka nevypadá tak, že by byli příznivci Komety ve většině :-).
Tom Krátký (Hradec Králové)
8.3.2019, 11:14
Dobrý den.
Rád bych se zeptal na špatně fungující nebo úplně nefunkční televizory na chodbě zs. Poněkud to snižuje kulturní zážitek v případě, že bych chtěl sledovat utkání a nedostanu se včas na své místo v hledišti z jakéhokoli důvodu. Například televizor u stánku u hotelu vlevo vedle hlavního vchodu na zimní stadion nefunguje už od začátku sezóny. A v případě vyprodaných zápasů a předpokládám, že při playoff to tak bude, je škoda nevidět jistě vítězné branky našeho týmu. Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
nefungující televize na spodním ochozu jsou v řešení a pokud vše půjde podle očekávání, tak by měly být vyměněny za nové ještě před letošním play off.
S pozdravem Aleš Havel
Rád bych se zeptal na špatně fungující nebo úplně nefunkční televizory na chodbě zs. Poněkud to snižuje kulturní zážitek v případě, že bych chtěl sledovat utkání a nedostanu se včas na své místo v hledišti z jakéhokoli důvodu. Například televizor u stánku u hotelu vlevo vedle hlavního vchodu na zimní stadion nefunguje už od začátku sezóny. A v případě vyprodaných zápasů a předpokládám, že při playoff to tak bude, je škoda nevidět jistě vítězné branky našeho týmu. Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
nefungující televize na spodním ochozu jsou v řešení a pokud vše půjde podle očekávání, tak by měly být vyměněny za nové ještě před letošním play off.
S pozdravem Aleš Havel
Petr_Muller (Hradec Králové)
24.2.2019, 20:17
Dobrý den, chtělo by to něco udělat z turnikety u hlavního vstupu zimáku, špatně se načítá kód a tak trvá, než se podaří úspěšně projít. Tvoří se kvůli tomu zbytečně fronty. Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
zatím jsme nedostali žádnou negativní odezvu od pořadatelů, takže by mělo být vše v pořádku. I tak zkusíme funkčnost prověřit, třeba se jedná o vadu jen jedné čtečky. Děkuji za připomínku.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
zatím jsme nedostali žádnou negativní odezvu od pořadatelů, takže by mělo být vše v pořádku. I tak zkusíme funkčnost prověřit, třeba se jedná o vadu jen jedné čtečky. Děkuji za připomínku.
S pozdravem Aleš Havel
Mirek Moucha
13.2.2019, 13:38
Dobrý den pane Havle, v návaznosti na odpověď panu Lochmanovi mám možná nerealizovatelné nápady.
Informace o zápasech akademie by mohly být i v zápasovém bulletinu na stránce věnované akademii. Také by se mohla využít světelná reklama na hlavní hale a případně i prostor s bannerem před vchodem na ZS. A možná i při zápase A týmu by mohl moderátor, nebo kostka, na zápasy pozvat.
Z vlastní zkušenosti vím jak mají kluci zájem fanoušků rádi (např. výjezd fanklubu na zápas dorostu do Chocně proti Pardubicím).
Pěkný den
MM
Odpověď:
Dobrý den,
předem děkuji za nápady, některé třeba realizovatelné budou.
1) Do bulletinu jsme dosud pozvánky na další mládežnické zápasy nevkládali kvůli termínům mezi uzávěrkou bulletinů a hracími dny. V praxi by to vypadalo tak, že bychom zvali na zápasy hrané třeba za týden a více, což není úplně efektivní. Nicméně to zkusíme do play off a pro další sezónu ještě zvážit.
2) Světelná reklama by se zajisté využít dala, nicméně aktuální smyčka trvá přes půl minuty, přidáním informace o mládežnických zápasech ubíráme prostor pro důležitější oznámení.
3) Grafika v kovové konstrukci před halou je určena pro termíny zápasů A-týmu, chceme to takto udržet po celou sezónu.
4) Ani s multimediální kostkou to není jednoduché, aktuálně máme opravdu značný počet reklamních spotů, které musí být smluvně zajištěné. Zbylý prostor využíváme pro sdělení těch nejdůležitějších informací.
Jak jsem odpovídal v předešlém dotazu, jsme přesvědčeni o tom, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Jinými slovy, i kdybychom spustili marketingovou kampaň za několik desítek tisíc, tak na stadion nedostaneme o tolik vyšší počet diváku, jak si možná někdo představuje. Bohužel, efektivnost podobných akcí se z historického hlediska nikdy moc nesetkala s úspěchem. Za další je opravdu žádoucí věnovat primární marketingové kanály A-týmu. Pro mládež máme vyhrazené ty sekundární - sociální sítě, web atp. I přesto zkusíme s kolegy, zejména před nadcházejícím play off, ještě nějaký prostor pro propagaci mládežnických zápasů najít.
Hezký den, Aleš Havel
Informace o zápasech akademie by mohly být i v zápasovém bulletinu na stránce věnované akademii. Také by se mohla využít světelná reklama na hlavní hale a případně i prostor s bannerem před vchodem na ZS. A možná i při zápase A týmu by mohl moderátor, nebo kostka, na zápasy pozvat.
Z vlastní zkušenosti vím jak mají kluci zájem fanoušků rádi (např. výjezd fanklubu na zápas dorostu do Chocně proti Pardubicím).
Pěkný den
MM
Odpověď:
Dobrý den,
předem děkuji za nápady, některé třeba realizovatelné budou.
1) Do bulletinu jsme dosud pozvánky na další mládežnické zápasy nevkládali kvůli termínům mezi uzávěrkou bulletinů a hracími dny. V praxi by to vypadalo tak, že bychom zvali na zápasy hrané třeba za týden a více, což není úplně efektivní. Nicméně to zkusíme do play off a pro další sezónu ještě zvážit.
2) Světelná reklama by se zajisté využít dala, nicméně aktuální smyčka trvá přes půl minuty, přidáním informace o mládežnických zápasech ubíráme prostor pro důležitější oznámení.
3) Grafika v kovové konstrukci před halou je určena pro termíny zápasů A-týmu, chceme to takto udržet po celou sezónu.
4) Ani s multimediální kostkou to není jednoduché, aktuálně máme opravdu značný počet reklamních spotů, které musí být smluvně zajištěné. Zbylý prostor využíváme pro sdělení těch nejdůležitějších informací.
Jak jsem odpovídal v předešlém dotazu, jsme přesvědčeni o tom, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Jinými slovy, i kdybychom spustili marketingovou kampaň za několik desítek tisíc, tak na stadion nedostaneme o tolik vyšší počet diváku, jak si možná někdo představuje. Bohužel, efektivnost podobných akcí se z historického hlediska nikdy moc nesetkala s úspěchem. Za další je opravdu žádoucí věnovat primární marketingové kanály A-týmu. Pro mládež máme vyhrazené ty sekundární - sociální sítě, web atp. I přesto zkusíme s kolegy, zejména před nadcházejícím play off, ještě nějaký prostor pro propagaci mládežnických zápasů najít.
Hezký den, Aleš Havel
jakub Lochman
10.2.2019, 22:06
Dobrý den,
Po příjezdu na zápas elido exstraligy dorostu s Kladnem jsem schledal podle očekávání, že propagace ze strany klubu nulová, bez ohledu na výsledek mi příjde nedůstijné aby kluci hráli před 50 lidmi ve velké hale. Bez pochyby by je to poté vyburcovalo k minimálně vyrovnému a tak dobrému výkonu jako předvedli Rytííři... Neplánujte společně s ČSLH rozjet kampaň, jak přilákat více diváků, protože česká mládež si to zaslouží už jen pro své srdce a něco čemu jáříkám zbláznění se do hokeje.. Pojjďme to vyzkoušet
Kluci si to zaslouží.
Děkuji Vám za názor.
Jakub Lochman
Odpověď:
Dobrý den,
i my bychom byli rádi, aby na mládežnické zápasy chodilo více fanoušků, nicméně z vlastní zkušenosti víme, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Marketing klubu pracuje s určitým rozpočtem, který chceme maximálně diverzifikovat do propagace A-týmu a který zároveň dokáže klubu zpětně zase nějaké finanční prostředky generovat. Ani ČSLH nehodlá prozatím v tomto ohledu podnikat jakékoliv kampaně.
Hezký den, Aleš Havel
Po příjezdu na zápas elido exstraligy dorostu s Kladnem jsem schledal podle očekávání, že propagace ze strany klubu nulová, bez ohledu na výsledek mi příjde nedůstijné aby kluci hráli před 50 lidmi ve velké hale. Bez pochyby by je to poté vyburcovalo k minimálně vyrovnému a tak dobrému výkonu jako předvedli Rytííři... Neplánujte společně s ČSLH rozjet kampaň, jak přilákat více diváků, protože česká mládež si to zaslouží už jen pro své srdce a něco čemu jáříkám zbláznění se do hokeje.. Pojjďme to vyzkoušet
Kluci si to zaslouží.
Děkuji Vám za názor.
Jakub Lochman
Odpověď:
Dobrý den,
i my bychom byli rádi, aby na mládežnické zápasy chodilo více fanoušků, nicméně z vlastní zkušenosti víme, že aktuální návštěvnosti těchto utkání jsou z hlediska svého potenciálu na svém maximu. Marketing klubu pracuje s určitým rozpočtem, který chceme maximálně diverzifikovat do propagace A-týmu a který zároveň dokáže klubu zpětně zase nějaké finanční prostředky generovat. Ani ČSLH nehodlá prozatím v tomto ohledu podnikat jakékoliv kampaně.
Hezký den, Aleš Havel
Vlastimil Rozsypal (Hradec Králové)
8.2.2019, 13:03
Chybí informovanost o turnaji , který se koná dnes a zítra na ZS . Kdo za jednotlivá mužstva nastoupí atd.
Odpověď:
Dobrý den,
Mountfield HK není pořadatelem akce. Více informací o turnaji naleznete na facebookové stránce Retro Hockey League.
S pozdravem Jan Vavřina
Odpověď:
Dobrý den,
Mountfield HK není pořadatelem akce. Více informací o turnaji naleznete na facebookové stránce Retro Hockey League.
S pozdravem Jan Vavřina
Petr_Muller
28.1.2019, 15:39
Dobrý den, kdy bude nový díl pořadu Na hokejovém soutoku? Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
nový díl pořadu Na hokejovém soutoku by měl vyjít právě dnes :-).
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
nový díl pořadu Na hokejovém soutoku by měl vyjít právě dnes :-).
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zmíněné připomínky probereme s hlavním pořadatelem. V ideálním případě příště nahlaste sektor a pozici, kde jste nebyl s pořadatelem spokojen.
S pozdravem Aleš Havel