Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Kdy se dozvíme více ohledne rezervačního systému vstupenek pro vozíčkáře.? Prosím o bližčí informace
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
rezervační systém pro zápasy zatím probíhá formou potvrzování na email sekretariat@mountfieldhk.cz. Rezervační systém, který bude probíhat na našem webu, je v tuto chvíli stále ve vývojové fázi.
děkuji Vám za předešlé odpovědi. Ještě by mne zajímalo jestli se ví kolik se nám odečte bodů v průběhu sezóny? Nebo jestli tušíte, nebo máte Svůj odhad o kolik bodů přijdeme?
Děkuji Vám za brzkou odpověď, přeji hezký den a s pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
jak jsem již několikrát zmínil, tak klub bude pravděpodobně disciplinárně posuzován poté, co bude vydán finální verdikt pro hráče. Také jsem psal, že odečet bodů je jedna z možností, takže se nedá predikovat, zda DK k tomuto kroku přistoupí či nikoliv a už vůbec ne, v jaké míře. Já osobně doufám, že k tomuto kroku nedojde, protože klub jako takový udělal vše pro to, aby se podobná událost nestala a hlavně je potřeba říct, že klub má v tomto směru velmi omezené možnosti a i nadále pokračuje v osvětové činnosti. To každý, kdo někdy v klubu pracoval, určitě ví. Ale nechám to samozřejmě na odpovědných osobách a komisích.
vím že v sestavě máme ještě jedno volné místo pro jednoho hráče, rýsuje se nějaký přestup? Nebo se čeká s volným místem v sestavě na Sčerbaka?
Děkuji Vám za brzkou odpověď, hezký den přeji a s pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
je pravdou, že záležitost s třemi hráči se vleče a ještě zřejmě nějaký ten měsíc bude, takže se pohlížíme na trhu po zajímavém hráči. V tuto chvíli však s nikým konkrétně nejednáme.
Co se týká Nikity, tak v tuto chvíli není také nic nového a ani si nemyslím, že to bude mít nějaký rychlejší vývoj, ať už z důvodu naší současné legislativy, tak z důvodu jeho uzavřené HS ve Francii.
Odpověď:
Dobrý den,
pouze pokud bude sám chtít.
mám dva dotazy. Jak to vypadá s Radkem Smoleňákem? Kde momentálně hraje? Není psaný v soupisce za Hradec ani za Kolín.
Má druhá otázka se týká Kolína, jestli se bude konat někdy aukce kolínských dresů?
Děkuji za brzkou odpověď a přeji hezký večer.
S pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
Radek je stále naším hráčem, je normálně součástí týmu, ale prozatím se nedostal do sestavy. Na soupisce našeho "A" týmu na webu samozřejmě uvedený je.
Ohledně možné aukce kolínských dresů pošlete, prosím, dotaz na někoho přímo z kolínského klubu, např. na pana Daniela Tobolu. Kontakty najdete na webu www.scmarimexkolin.cz.
Odpověď:
Dobrý den,
prozatím, bohužel, nic nového, ale stále se snažíme najít nějaké východisko.....
V občerstvení vedle Bully restaurantu nebylo na prvním domácím utkání nic k jídlu. Kdy tam bude kuchyň opět v provozu? Bylo to jediné místo na zimáku, kde měli langoše :)
Díky, Kuba
Odpověď:
Dobrý den,
dle vyjádření od provozovatele bylo v tomto "okénku" prodáváno normálně veškeré jídlo, pouze docházelo k výpadku elektřiny a muselo se tedy dohřívat v kuchyni. Vše bylo po druhé třetině vyřešeno.
Nový provozovatel nebude langoše z mnoha důvodů prodávat, navíc skladba prodejního sortimentu je plně v jeho kompetenci.
Odpověď:
Dobrý den,
dostal jsem zprávu, že prostřední u hlavního vchodu byly otevřeny 10 min. před 12 hodinou a byly zavírány po konci utkání. Nevím, kde se stala chyba, ale příště to určitě klapne :-).
Děkuji za pochopení.
chci se zeptat jestli v nejbližší době bude aukce dresů?
Děkuji a s pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
ano, v brzké době by měla proběhnout aukce dresů, v kterých jsme odehráli letošní přípravná utkání.
Odpověď:
Dobrý den,
začnu to řešit v následujících dnech, teď jsme se připravovali na záležitosti spojené s kauzou a snad bude volněji.