Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. S režií jsme to probírali a náš požadavek na častější opakování herních situací jim sdělili. Je to ale zase na úkor jiných možností, např. záběrů na fanoušky do hlediště, propagace doprovodných aktivit klubu apod. Jinými slovy se spolu s režií snažíme najít balanc, který bude pro nás i fanoušky v rámci našich omezených možností nejlepší.
stále věřím, že se naše hra zlomí, zlomí a že začneme vyhrávat. Chci se zeptat, Adamovi Musilovi po této sezoně konci smlouva v Pardubicích, přemýšleli jste oslovit tohoto hráče na příští sezónu a přivést jo do HK?
Děkuji Vám za brzkou odpověď a s pozdravem Honza
Odpověď:
Dobrý den,
my samozřejmě také.
Omlouvám se, ale nechci úplně komentovat naše konkrétní kroky ohledně vyjednávání s novými hráči, resp. hráči z jiných klubů.
Děkuji za pochopení.
1) uplatníte opci na Patrika Marcela a Marka Zachar?
2) Jak jde prodlužovaní smlouvy u Chrise Lalancetta a Adama Novotného?
3) Hledáte stále posilu do branky na tuto sezonu? nebo vas Laurikainen výkony v posledních 2 zápasech přesvědčil?
Děkuji za odpoved
Odpověď:
Dobrý den,
1) V tuto chvíli nejsme rozhodnuti.
2) Prozatím nemám zprávu od Chrisova agenta a s Adamem bychom snad měli mít finální jednání v pondělí.
3) Díváme se po hráčích na všechny posty.
Mám dotaz a připomínku. Nevadí mi když se prohraje po bojovném výkonu a když kluci žerou led, ale to co teď předvádíme je ostuda. Na stadion budu chodit dál ale nechápu jak po tomhle výkonu může trenér říct že jsme hráli vlastně skvěle. Co s klukama je? Tohle není ten Hradec na který chceme chodit na stadion a na který jsme hrdý. Věřím že to tým v sobě má a proto se ptám jestli přijdou po dnešku nějaké změny? Nemyslím si že je hlavní problém v brankovišti protože Eetu dnes chytal dobře ale kluci vypadají jako kdyby je ten hokej nebavil a nedáváme spoustu šancí. Myslím že nějak okysličit kádr je potřeba. Děkuji za odpověď a doufám že se obraz hry zlepší
Odpověď:
Dobrý den,
zápas s MB nebyl dobrý, zejména výsledek. Jsme neskutečně "jaloví" v zakončení, a tam já vidím největší problém našich současných výsledků.
Nevím, jaké okysličení máte na mysli. Trenéři mají k dispozici kádr, kde jsou mimo sestavu 3 hráči a je na nich, zda je použijí či nikoliv. Jestli máte na mysli nahradit naše hráče některými hráči z Kolína a naopak, tak je to velmi složité, jelikož drtivá většina hráčů již v Kolíně dle platné legislativy hrát nemůže a brát si některé hráče z Kolína, kteří neodvádějí dobré výkony, není také dle našeho názoru správným řešením. Možnost pro trenéry to však je.
Odpověď:
Dobrý den,
souhlasím, že jsem měli s MB vyhrát, ale to bychom museli něco proměnit.
Co se týká trenéra a změny, tak Váš názor respektuji, ale nesouhlasím s Vámi. Na druhou stranu je pravdou, že je na trenérech, aby společně s hráči něco změnili a zlepšili výsledky.
Je potřeba říct, že většina změn v kádru byla vynucená a neplánovaná a zřejmě se na našich výkonech a výsledcích tyto změny podepsaly.
Samozřejmě, že trenéři s hráči jejich chyby a další herní situace konzultují. Dělají to každý den, ale pak je již na hráčích, jak si to přenesou do zápasu.
Nespokojenost vedení se současnými výsledky a výkony hráči opakovaně slyšeli. Další kroky jsou interní záležitostí klubu.
Odpověď:
Dobrý den,
předběžný odhad našeho doktora ohledně doby léčení se pohybuje kolem 14 dnů.....
vy jste mne ale špatně pochopil pane inženýre. Jak psal StepCloser, mě jde výhradně o sektor hostí, kde ty problémy jsou. V Pardubicích máme také zákaz vnášení lahví a kelímků do sektoru a přesto je náš sektor vždy plný. Takže si nemyslím, že bychom stejným zákazem přišli o fanoušky. Navíc - pokud přijdeme o ty fanoušky, kteří jezdí na výjezd jen dělat bordel, bude to jedině dobře.
Myslím, že není třeba být naštvaný, jde mi pouze o zdraví lidí, kteří chodí na stání blíže k sektoru hostí, tam jsou totiž normální lidé i třeba s dětmi, ne žádný kotel a je otázkou času, než někdo utrpí zranění.
Co se týče Enteria arény, tam je problém ten, že kotle jsou umístěny vedle sebe, takže tam ty lahve od domácích létají prakticky každé utkání. Ale kotelníci jsou zvyklí a chrání se, kdežto u nás v ČPP aréně chodí vedle sektoru hostí normální lidé.
Hezký den
Odpověď:
Dobrý den,
nám jde také o zdraví lidí, což si Vy asi nemyslíte, resp. jste se v podobném duchu vyjadřoval.
Co se týká sektoru hostů a zákazu vnášení občerstvení, je to varianta, s kterou pracujeme v rámci vyhodnocení incidentu a nastavení preventivních opatření.
Myslím, že Patologovi nejde o zákaz občerstvení v hledišti plošně na stadionu (včetně domácích fanoušků), ale jen a výhradně o kotel hostí. Dokonce ani hosté rozeseti po stadionu na sezení nevadí, protože od nich zpravidla nic nelétá. Jedná se jen o kotel hostů a jen u některých týmů. Kdybychom o tyto ”fanoušky” přišli, tak to zase tak špatné nebude... :-) Moje otázka tedy: Proč nejde udělat selektivní rozhodnutí, aby do kotle hostujícího tými nesměly být proneseny láhve, kelímky a třeba pyrotechnika?
Odpověď:
Dobrý den,
i o této možnosti uvažujeme.
Chtěl bych se zeptat, jestli už v klubu pracujete na cenotvorbě, grafice a celkové strategii prodeje permanentek na příští sezonu? Loni jsme bohužel nevyužili laufu po playoff a začali jsme prodávat s obrovským zpožděním ve stejný den jako Votroci na zbrusu nový Malšák. Bylo by podle mě dobré se letos připravit a začít prodávat co nejdříve.
Já vlastně nechápu, proč klub nezačne prodávat permanentky na novou sezonu už během playoff? Vždyť na led si může dát reklamu “Kup si permici na sezonu 24/25”, na kostce může běžet reklama s QR kódem na stranky, kde by se pořídila a bylo by určitě mnohem lepší, než vypustit dva billboardy někam do města. Divák si spíš pořídí permanentku, když chodí na ten hokej a má to před očima, než někdy na začátku léta. V NHL taky prodávají permanentky na konci sezony a asi k tomu mají dobrý důvod. Je nějaký relevantní důvod, proč to nezkusit taky?
Děkuji za odpovědi
Odpověď:
Dobrý den,
přeposílám odpověď od šéfa marketingu.
Celková příprava prodeje permanentek se všemi dílčími úkony je poměrně náročný proces, který vyžaduje svůj čas. Vloni by bylo skutečně ideální začít prodávat permanentky již v průběhu semifinále nebo finále. Bohužel jsme však s organizací zápasů i dalších akcí během tohoto hektického vrcholu sezony měli tolik práce, že nebylo v našich silách bezproblémově zabezpečit přípravu a samotný prodej permanentek. Zásadně do tohoto promluvily také docela rozsáhlé personální změny, kterými klub na přelomu sezon 2022/23 a 2023/24 procházel.
Co se týče prodeje na příští ročník, v nejbližším období se tomu budeme postupně věnovat. Budeme nastavovat mimo jiné zmíněnou strategii prodeje a uvidíme, zda bude z našeho pohledu přínosnější zahájit prodej ještě na konci této sezony, nebo až na začátku příští. Každopádně počítáme s tím, že prodej by měl letos začít určitě dříve než tomu bylo vloni.
Hra je taková, jaká je, bohužel. Alespoň kluci ukazují charakter a vždycky bojují do poslední sekundy. (Kdyby takhle hráli pokaždé od první sekundy, těch výher by bylo víc než proher). Ale co mě zaráží je, že na Spartu přijde jen 4,5 tisíce lidí. O ostudě s MB ani nemluvím. A těm lidem, kteří nepřijdou, se ani nedivím. Pokud pominu výsledky, tak to má dle mého několik důvodů. Zápas nemá žádné “promo” - možná v autě pár lidí v rádiu slyší, že hrajeme zápas. Pak den předem je na sockách fotka s hráčem/trenérem v tématu “přijď na hokej”. V den zápasu se dá fotka “Gameday” (a to patří k tomu lepšímu, co se u nás produkuje) a tím celá slavná propagace končí. Když už omylem někdo na stadion zabloudí (nemyslím nás, nezdravě oddané permanentkáře), tak co ho tady čeká? Zima jako v Olomouci, nejdražší občerstvení v lize a právě ty naše výbroný výkony. Pokud se u nás někomu zalíbí a chce si zjistit, kdy hrajeme příští domácí zápasy, tak na záchodech jsou reklamní plochy s pozvánkou na prosincová utkání.
Jak jste vůbec mohli dopustit, že radegast desítka v plastu stojí 55,-? Vždyť na to má jedna firma monopol. Tak řekněte “nerejžujte na našich fanoušcích. Strop za pivo 45,-, nebo to necháme provozovat jiné”. Sud v Ternu stojí pod 2000,-, i s obsluhou a chlazením mají na jednom pivu 100% marži. K tomu studenou klobásu za 110,-… Nedejbože, kdybyste sem chtěli lákat 4členou rodinu. 800,- za lístky na stání a za jídlo a pití dalších 800,-. A kdyby měli přijit třeba 10x do sezony, tak už to je fakt pěkná sranda. Je mi jasné, že sportovní klub není charita, ale svých fanoušků si má klub vážit a ne je dojit. Respektive nechat bufety, ať ke dojí.
Možná bych byl radši, kdyby tady jedna velká hvězda typu #19 nebo #88 nehrála a ušteřené peníze by se investovaly do fanoušků - lepší promo, víc zaměstnanců maketingu, do topení, prostě do čehokoliv. Bohužel jako fanoušek si nepřijdu, že by do nás klub investoval. Po výkonu s Olomoucí a MB měl klub přijít s čímkoliv - třeba právě s tím, že každý zletilý fanoušek u vstupu dostane žeton na jedno pivo zdarma. Ano, klub by to něco stálo, ale ukázal by, že mu na fanoušcích záleží.
Na konec vlastně se chci omluvit, že tu frustraci za výkony a všechno tady schytáváte vy, když vy jste na zimáku od nevidím do nevidím. Vážím si toho, že nám tady odpovídáte. Tohle je vlastně to nejlepší, co ve vztahu klub - fanoušek vůbec máme.
Odpověď:
Dobrý den,
děkuji za názor. Vaše podněty předám zodpovědným osobám za jednotlivé úseky, o kterých píšete.