Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Odpověď:
Dobrý den, pokladny by měly být otevřené od 13 hod. až do začátku zápasu.
Odpověď:
Dobrý den, Vláďa je zraněný, ale během příštího týdne by měl být připravený do utkání.
Odpověď:
Dobrý den, rezervovat si nic nemusíte, v případě zájmu se dostavte k tunelu velké haly, kudy bude každý vozíčkář vpuštěn. Pokud by nestačil prostor provizorní rampy, kterou jsme připravili, pořadatelé vymyslí jiné místo.
Odpověď:
Dobrý den, v tuto chvíli o tom neuvažujeme, našim brankářům věříme, není to vždy jen o nich, ale také o ostatních hráčích.
Odpověď:
Dobrý den, prodej na všechny zbývající zápasy bude spuštěn od 18.9. s tím, že větší část haly bude k dispozici v systému on-line, ale některé části sektorů budou k zakoupení pouze na pokladně. Na první zápas byl on-line systém spuštěn v takovém "omezeném" režimu z důvodu prodloužení prodeje permanentek a jak jste správně uvedl také z důvodu krátkého času do konání 1. domácího zápasu.
nestačím se divit pozitivním změnám palec nahoru!! Jedná se o dětský koutek, nedávno jste tu ještě psal, že to není možné?? Můj dotaz se tedy týká dětského koutku: V které části zs ho najdeme, bude placený, jaká bude kapacita, bude k dispozici každé domácí utkání? Co se týká akcí na rodinné pasy, event. slev např na vstupném na tyto pasy také se moc přimlouvám:DDD
Jinak přeji povedený start do ligy a co nejméně protestujících fanoušků
Odpověď:
Dobrý den, bylo to komplikované v případě, že bychom to zajišťovali my. Dohodli jsme se však s partnerem, který to bude zajišťovat i zaštiťovat. Najdete ho na horním ochozu v rohu u lávky. Bude zdarma, prozatím to chceme zkusit a v případě zájmu fanoušků i provozovatele se domluvíme na další zápasy.
Děkuji za přání.
Odpověď:
Dobrý den, do on-line prodeje bylo puštěno jen určité množství (sektory, které uvádíte) a ostatní volné vstupenky, které nejsou vidět na on-line prodeji, můžete zakoupit přímo na pokladně. Bohužel systém neumožňuje z několika důvodů pustit do on-line prodeje všechna volná místa, především z důvodu možnosti současného prodeje stejných nebo dalších vstupenek na pokladnách. Takže, bohužel, není vše ostatní prodáno :-).
Ještě druhý dotaz pro permanentkáře bude vstup na ZS jen od Jiráskových sadů?
Děkuji za odpověď a přeji co nejlepší vstup do nového roční Extraligy.
Odpověď:
Dobrý den, on-line prodej na nedělní utkání byl spuštěn v 9 hod., tak snad máte již lístek doma :-). Ano, permanentkáři budou mít primární vstup od Jiráskových sadů, pokud však budou chtít jít hlavním vchodem, nebude jim nikdo bránit. Tímto oddělením vchodů chceme rozložit zátěž příchozích do více míst a poskytnout větší vstupní komfort držitelům permanentek.
chtěl bych se zeptat, s jakou průměrnou návštěvností budete spokojen? (V rozumné míře)
Děkuji
Radek
Odpověď:
Dobrý den, co je však rozumná míra :-)? Bylo by fajn, kdyby chodilo přes 3 tis. diváků. Uvidíme...
1. kupoval jsem 4 pernamentky, při vstupu od Jiráskových sadů 3 v pohodě projdeme a 1 ukazuje vyčerpáno a kolega je vykázá k hlavnímu vchodu - kde je chyba?
2. mlha nad plochou, opocená plexi a malé ”kaluže” uprostřed obou obranných třetin - proč? Hodně diváků a vysoká teplota v hale...?
3. zhasnutá světla při odchodu diváků po děkovačce, nebýt rozsvícených stánků, stadion by se topil ve tmě...
Věřím, že tyto maličkosti budou do příštího zápasu vychytány, diváci přijdou a kluci budou hrát alespoň tak jako proti Třinci!
Odpověď:
Dobrý den, poděkovat za krásný hokejový zážitek musím i já Vám a všem fanouškům.
1) Tak to musela být chyba v systému, děláme ještě nějaké úpravy, takže to snad bude v pořádku.
2) Je to, bohužel, důsledek absence klimatizace a celkového odvětrávání našeho stadionu, potažmo chyby při rekonstrukci stadionu. Již jsme to začali řešit a musíme to co nejdříve "dodělat".
3) Toto nebyla maličkost, ale výpadek el. energie v části Hradce Králové, takže za toto opravdu nemůžeme :-). Hlavně, že se to nestalo o 10 min. dříve.