Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Děkuji za Vaši odpověď.
Jan Peterka
Odpověď:
Dobrý den,
máte pravdu, že se na to v tom spěchu kolem extraligy zapomnělo. Dnes však byla plachta stažena a bude během následujících dní vyměněna za aktuální.
chtěl bych se zeptat kolik se prodalo ještě parmanentek ve druhém prodeji.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, cca 40 ks.
Odpověď:
Dobrý den, pokud máte tento pocit, tak se Vám omlouvám, ale určitě jsem to takto nemyslel. Obecně jsem chtěl naznačit, že bodování novinářů tolik nesleduji, jelikož není vždy objektivní a důležité je vítězství. Každý stejně vidí daný zápas jinak. Doufám, že jsem to uvedl na pravou míru :-). Hradec olé!!!!
1. Jak to dopadlo? http://www.mountfieldhk.cz/clanek.asp?id=3963
2. Kolik je aktuálně prodaných permic a nebylo by možné mít tuto informaci na stránkách?
3. Cituji Vás. ”Bohužel systém neumožňuje z několika důvodů pustit do on-line prodeje všechna volná místa, především z důvodu možnosti současného prodeje stejných nebo dalších vstupenek na pokladnách.” Proč tedy i na pokladně to pokladní neobjedná zákazníkovi ”online”? Nebo jakým zpusobem to probíhá?
4. Bylo by možné v rámci stránek sledovat všechny naše hráče, které máme různě po hostováních?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
1) výsledky této akce marketing vyhodnocuje a v brzké době vydá na webu výsledek.
2) aktuálně je prodáno 1068 permic a vzhledem k tomu, že již nebude prodej probíhat, nebude toto číslo ani aktualizováno.
3) budu citovat specialistu na vstupenkový systém M. Sasína: "V online prodeji budou všechna volná místa. Z důvodu prodeje permanentek a souběžně vstupenek na pokladně nebylo možné pustit všechna místa do prodeje online. Během tohoto týdne se bude postupně rozšiřovat nabídka vstupenek online na všechna zbylá utkání. Prodej vstupenek na pokladně a prodej online jsou dva na sobě nezávislé systémy. Určitou část vstupenek z pokladny jsou přesunuli do prodeje online. Z důvodu možnosti doprodeje permanentek, který trval až do pátku tak nebylo možné pustit do volného prodeje všechna ostatní místa".
Pokud byste potřeboval ještě něco vědět konkrétněji, kontaktujte ho na martin.sasin@mountfieldhk.cz.
4) ano, tyto statistiky připravujeme. Vzhledem k tomu, že jsme legislativně dotáhli všechna hostování a SS před cca týdnem, ještě na tom pracujeme.
chtěl bych se zeptat, kolik je prodáno permanentek?
Děkuji
Radek
Odpověď:
Dobrý den, přesné číslo zveřejníme během příštího týdne, je to něco kolem 1000 ks.
Odpověď:
Dobrý den, nečetl. A není náhodou to bodování obráceně, tj. čím vyšší tím lepší :-)? Myslím, že důležitější je výsledek.
Odpověď:
Dobrý den, pozdravujte mladého a asi to bude chtít vyměnit podlahu za tmavší :-).
Hodně úspěchů
Jan Slavík
Odpověď:
Dobrý den, omlouvám se, ale nevím na co se vlastně ptáte. Díval jsem se na ten odkaz, o kterém píšete a nic jsem tam nenašel. Fan shop a jeho nabídka se bude vylepšovat a do konce měsíce by se měl rozjet nový e-shop.
Děkuji za odpověď, Honza.
Odpověď:
Dobrý den, průzkum by byl asi zbytečný, tato sedadla musíme mít rezervována nejen pro naše partnery, ale i pro ostatní partnery ČSLH a BPA. To, že na daný zápas někdo nedorazí my, bohužel, neumíme ovlivnit.
Odpověď:
Dobrý den, firma, která dělá distribuci těchto reklamních míst má již dlouho dobu smlouvu s pardubickým klubem a o další reklamu hokeje již nemá zájem.