Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
na adrese http://www.losgaucos.cz/maskirovka-pivo/ vyšel tento dehonestující článek. Nenastal čas předat tuto věc právníkům?
díky
Odpověď:
Dobrý den, k článku, který sice vyjadřuje tendenční postoj pisatele, ale obsahuje celou řadu nepravd a urážlivých výrazů, a především nezmiňuje skutečné důvody odchodu firmy Mountfield a.s. z ČB, se nebudu vyjadřovat. Vše podstatné již bylo řečeno, komentováno a rozebráno během posledních několika měsíců. My jsme rádi, že máme extraligu a silného partnera a v ČB jsou určitě rádi (včetně autora), že mají profesionální hokejovou soutěž, 1. ligu a naši hradeckou licenci, protože hokej do ČB určitě patří.
Případné právní kroky nechám ke zvážení zodpovědným osobám.
Odpověď:
Dobrý den, hráči o.s. byli zaplaceni akciovou společností formou každoročního příspěvku na činnost, které občanské sdružení dostávalo, to je rozhodující. Nezlobte se, ale mně nepřísluší hodnotit, kdo co podepsal a proč dohoda vznikla. Další převod mezi HC Mountfield a.s. a Mountfield HK je otázkou dohody vlastníků těchto společností. Myslím, že je logické, aby si společnost svoje hráče, které již zaplatila, převedla do své další společnosti za peníze, které si určí.
chtěl bych se zeptat, jestli termín příštího derby s Pardubicemi v HK je už pevně daný a nehrozí například předehrávka ve čtvrtek?
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, termín je 15.11. 2013 a nevím o žádné změně.
chtěla bych se zeptat, kdy se má hrát zápas mezi Hradcem a Pardubicemi se starými hráči klubu (Hosták, Zadina, Pospíšil, Martinec atd.) Co jsem viděla plakát na zimním stadionu tak by to snad mělo být 21.11., ale to zrovna hraje A-mužstvo ve Zlíně. Co fanoušci, kteří jezdí na každý zápas a přitom se chtějí jít podívat i na starý pardály? Docela mě to zamrzelo. Pokud chcete aby jsme jezdili kluky podporovat i ven tak proč takovéto utkání dáváte v den, kdy hraje i Áčko. Nejde to ještě nějak přehodit nebo s tím něco udělat?
Děkuji za odpověď Nikola
Odpověď:
Dobrý den, odpověď je velmi jednoduchá. Kompletní organizaci tohoto utkání zajišťuje Nadační fond sportovních veteránů (p. Strnad)ve spolupráci s M. Hostákem, náš klub s touto organizací nemá celkem nic společného. Termín nám byl pouze sdělen.
Odpověď:
Dobrý den, pokud to nebude kolidovat s programem mužstva, předpokládám, že by to neměl být velký problém. Obraťte se, prosím, s tímto dotazem přímo na mail petr.picka@mountfieldhk.cz a sanny.muharem@mountfieldhk.cz. Kluci se to pokusí zařídit k Vaší spokojenosti.
jaká je oficiální kapacita našeho stadionu po rekonstrukci sedaček?
Uvadí se stále 7700, někde jsem zaslechl 6820, tak by mě zajímalo, jak to je...
A ještě se zeptám, jak to vypadá s našimi marody?
Díky.
Odpověď:
Dobrý den, o oficiální kapacitě jsem psal v minulém dotaze (7700 míst, z toho 3500 na sezení). Podlešák, Dej a Pavelka budou ještě nějaký ten týden mimo, Květoň by mohl být koncem tohoto týdne v pořádku.
jaká je oficiální kapacita stadionu? 3536 lidí by se včera muselo vejít do sektoru na stání. Myslíte si, že co se týče počítání diváků je vše v pořádku? Je nějaká kontrola nad tím, jestli se nepouští do haly i lidi co nezaplatí? K jakým úpravám došlo v objednávání vstupenek přes internet?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, oficiální kapacita je 7.700 míst, z toho 3500 na sezení. Z těchto míst na sezení jsme však z důvodu nutných úprav ploch pro TV vysílání přišli cca o 200 lukrativních míst. Myslím si, že je vše v pořádku, jelikož celkový počet míst je součtem fanoušků, kteří projdou hlavním vchodem a bočním vchodem pro permanentky (dle elektronického výpisu nového vstupního systému) a k tomu připočteme vstupy vchodem V.I.P. u řeky Orlice (vstupy do sky-boxů, vstupy do V.I.P. místností, pracovníci médií). Nemáme žádný důvod tyto návštěvy zkreslovat či podhodnocovat. Pokud chcete vědět konkrétní věci vstupenkového on-line systému, vzneste, prosím, dotaz do sekce marketingu. Jsem přesvědčený, že do haly se nikdo bez lístku či jiného povolení nedostane, za což ručí pořadatelská služba, navíc děláme namátkové kontroly u vstupů.
je skutečně nutné, aby ta banda vyholených existencí v oranžových vestách šacovala při vstupu všechny diváky bez rozdílu? Princip presumpce viny vůči všem divákům mě osobně přijde urážlivý a nezažili jsme jej ani v Pardubicích při derby, kde si nás při vstupu nikdo ani nevšiml. Myslím, že v Hradci zatím není sebemenší problém s chováním návštěvníků a namátkové kontroly vytipovaných lidí by snad mohly stačit, nebo ne?
Odpověď:
Dobrý den, agentura, která zajišťuje pořadatelskou službu, je zodpovědná za bezpečnost a pořádek na ZS během našich utkání. Navíc je náš stadion svým uspořádáním (možnost projít dokola do všech sektorů) dost atypický a pro bezpečnost velmi problematický. I díky této důslednosti jsem prozatím nezaznamenali žádný vážnější problém. Postup při vstupu byl navíc konzultován se zástupci Policie. Nemůže se na nás nikdo zlobit, že chceme být důslední a co nejvíce eliminovat případné problémy s bezpečností našich fanoušků, ke kterým při vyhrocenějších utkáních může dojít.
Dále bych se chtěl zeptat (zda to není otázka k marketingu), zda se neplánuje prodej dvd zápasů či sestřih s Pardubicemi (asi bude potřeba domluva s ČT) před 20 lety. Pro nás co si to pamatujeme to tehdy byli nezapomenutelné zážitky i když jsme nevyhráli. Na youtube jsou jen krátké a nekvalitní záznamy. Mohlo by se to prodávat ve fansshopu. Každá reklama i koruna dobrá pro hradecký hokej.
Odpověď:
Dobrý den, naše stížnost na posouzení 2 zákroků byla posouzena jako neoprávněná. V případě neodpískaného zakázaného uvolnění byl oficiální záznam pořízený z Pardubic nekvalitní, resp. nebylo na něm vidět, zda se jednalo o zakázané uvolnění či nikoliv. Ve druhém případě (vyloučení J. Kudrny) prý bylo toto vyloučení v pořádku.
Druhou část otázky Vás poprosím zaslat marketingu. Děkuji.
1. Dítě do 130 cm má sice vstup zdarma, ale bez nároku na sedadlo. Syn má 125 cm, ale mít jeho 24 kg dvě hodiny na klíně není zrovna pohodlné nejen pro mě, ale ani kvůli výhledu lidí okolo. Kupuji pro něj zatím plné vstupné, ale kvůli ceně budeme chodit tak na každý druhý zápas, to je škoda jak pro klub, tak pro fanoušky. Neuvažujete o nějakém kompromisu pro děti? Třeba poloviční vstupné, ale vč. sedadla, nebo vstupenku 1+1, 2+1? Pokud máte dlouhodobé cíle, určitě by bylo dobré si vychovávat fanoušky už od útlého věku a podpořit je. Za 5-10 let se to klubu mnohokrát vrátí.
2. Proč není možné koupit aktuální ”zlevněné” vstupenky online?
Děkuji a přeji mnoho úspěchů, pouze jediný zápas bez bodu je fantastický vstup do sezóny!
Odpověď:
Dobrý den,
prozatím o jiné variantě neuvažujeme a domnívám se, že vstup dětí do 130 cm je obvyklá míra pro bezplatný vstup a navíc není tato výhoda všude zvykem. On-line zlevněné vstupenky nelze zakoupit, jelikož by při vstupu s on-line zlevněnou vstupenkou nešlo zkontrolovat, zda vstupenku použije skutečně fanoušek, na kterého se sleva vztahuje. Proto se slevy dají fyzicky poskytnout pouze přímým prodejem na pokladnách.
Děkuji za přání.