Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

Vážení fanoušci,

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.

Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.

Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.

Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.

S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Honza78 (F.O.P.)
2.11.2013, 17:21
Dobrý den, mohl bych se zeptat co je na tom pravdy o získání Josefa Marhy?

Děkuji Honza

Odpověď:
Dobrý den, pravdou je, že dlouhodobě centra sháníme a průběžně mapujeme situaci na trhu. Josef má platnou smlouvu v Pardubicích a pokud se změní situace, můžeme o tom jednat, stejně jako o jiných kvalitních centrech.
mourenin7
28.10.2013, 18:13
Dobrý den, v ostatních klubech mají své hrdé maskoty, kteří chodí po stadionu a snaží se bavit publikum :) Nechystáte nasadit opět Mechováčka s novým dresem?? Podoba našeho hrdého lva se tolik nezměnila. Dále bych se rád zeptal na investiční záměry našeho stadionu do budoucích sezón, na co se do příště můžeme jako hrdí fanoušci těšit?? Osobně bych měl husí kůži, kdyby naši hráči vyjížděli ze chřtánu Lva s ohňovou kulisou, hudebním podtextem a efektním osvětlení. Ale to jsem se jen tak zasnil. Předem děkuji za odpověď a přeju mnoho úspěchů, za které vám město bude vděčné :)

Odpověď:
Dobrý den, maskot je záležitost, kterou budeme řešit, jen nebyla prioritní. Investiční záměry jsou především otázkou pro Město. Každopádně platí, že pokud budeme chtít připravit pro fanoušky nějaké světelné a další efekty, musíme mít osvětlení, které tomu bude přizpůsobené, tj. půjde v krátkém časovém rozmezí vypnout a zapnout, nebo ztlumit, což u stávajících světel nelze. Snad se rekonstrukce ledové plochy, a doufejme i světel, dočkáme před příští sezonou.
barboos
27.10.2013, 20:18
Dobrý večer, dnes jsem byl kvůli dětem poprvé na sezení (sektor G) jinak chodím na stání. Celý zápas jsem neviděl na led kvůli zamlženým plexi.Nešlo by to aspoň o přestávce setřít, plno lidí to může odradit od příští návštěvy. Jinad držím palce a ať se daří.
M. Urban

Odpověď:
Dobrý den, plexi byla stírána před zápasem a v rámci možností i během zápasu. Samozřejmě nejsme schopni zajistit trvalé "odmlžení", takže se za tuto nepříjemnost omlouváme.
Filipbal
25.10.2013, 13:23
Dobrý den pane Kmoníčku chci se zeptat: Někde se uvádí, že Michael Kolarz odchází do Znojma na hostování, někde zase, že jde do týmu na přestup. Odchází tedy na hostování nebo na trvalý přestup? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Filipbal

Odpověď:
Dobrý den, Michael odešel na limitovaný transfer do konce sezony, což je něco jako omezené hostování na tuto dobu. Máme také v dohodě klauzuli, že v případě potřeby si ho můžeme zpět stáhnout dříve než-li na konci sezony.
ital7
23.10.2013, 05:08
Dobrý den,mám dotaz na vzduchotechniku.Psal jste, že důvodů našeho mlhoviště je povícero,mě se jedná hlavně o dva, návštěvnost a počasí.Protože pokud našim borcům vydrží forma a budou i nadále podávat takovéto fantastické výkony, nebudou na konci sezóny chybět ve vyřazovacích bojích. A byla by velká škoda, kdyby se tento výjmeční počin ztratil v mlze.Není šance alespoň na provizorní řešení při případných jarních bojích?
A druhý dotaz, pokud by Vám Pardubice dali nabídku na stejnou pozici u nich.Opustil by jste nás: hned ,po sezóně,po dvou,dobrovolně nikdy :)
Moc díky za práci kterou jste pro hradecký hokej vykonal a přeji mnoho úspěchů i do budoucna.

Odpověď:
Dobrý den,
na průběh sezony si ještě musíme počkat, ale doufám, že máte pravdu a budeme hrát play-off a co nejdéle. Provizorní řešení (pokud existuje, resp. je v nabídce této firmy a hodilo by se na náš problém) by mělo být také součástí nabídky specializované firmy, která u nás dělala průzkum a v současné době na tuto nabídku čekáme. Pokud to provizorně řešit nepůjde, je otázkou jednání s Městem, zda by se problematika vzduchotechniky a klimatizace dala vyřešit ještě během sezony nebo bude součástí větších zásahů na ZS (mantinely, ledová plocha a osvětlení) až po sezoně.
Trochu jste mě zaskočil. O tom jsem fakt nepřemýšlel. Pravdou je, že žádnou nabídku nemám, jsem v HK spokojený a mám zde platnou smlouvu a především rozdělanou práci, která mě neskutečně baví. Co bude za rok nebo za dva opravdu neřeším.
Moc děkuji za Vaše přání, kterého si vážím.
Zazicekzaza33 (Mechov ;-))
21.10.2013, 00:57
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli se shodovali čárky s turniketama.
Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, ano, dospěli jsme ke stejnému číslu.
Honza78 (F.O.P.)
20.10.2013, 11:10
Dobrý den pane ing. Kmoníčku, dá se nějak podvádět s lístky koupené on-line a vytisknutými z e-mailu? Nevím jak je to zabezpečený, ale třeba může více lidí projít se stejným zkopírovaným (koupeným) lístkem přes turniket a započítá se to jako jedna osoba. Třeba se mýlím a díky čárovému kódu už dalšího jiného nevpustí na ZS. Otázkou je, co se stane, když dotyčný s vytisknutým lístkem vyjde ven o přestávce a pak se znova se vrátí. Ale na to asi máte pro jistotu ty razítka.

přeji hezký a hokejový den

J.M.

Odpověď:
Dobrý den, nedá. S daným lístkem, resp. čárovým kódem projde pouze jeden člověk. V případě zkopírování to již nikoho nevpustí. To platí i pro případ, že tento lístek projde ven a bude chtít zpět - již nebude vpuštěn.
Hezký hokejový den i Vám.
dusidlo (Hradec Králové)
20.10.2013, 10:49
Dobrý den,pane Kmoníčku Vy jste mi opět neodpověděl na otázku jednoznačně (jak říká pan Moravec v Otázkách) zbylo vám kolem 3 000 vstupenek ?! Děkuji a přeji všem aby dnes bylo hlášeno tolik diváků, aby jste zas nebyl zasypáván dotazy na to téma a hlavně ať urveme nějaký bod nejlépe tři.

Odpověď:
Dobrý den, ano, fakticky jsme měli na prodej dalších cca 3000 vstupenek. Bude hlášeno tolik diváků, kolik se jich objeví na elektronickém výjezdu z čtecích zařízení. Určitě nebudeme s touto částkou manipulovat nebo si něco vymýšlet. Doufám, že je "pan Moravec" již spokojený :-).
Především doufám, že bude hezký hokej se šťastným koncem pro nás. Hradec olé!!!!!!
robsi (Hradec Králové)
19.10.2013, 22:58
Dobrý večer, ještě k počtu diváků, nemůže být problém u čteček, kde nejsou turnikety? Tam může projít i více lidí, než jen ti kteří přiloží vstupenku.
Jinak vrácenky jsou určitě lepší než razítka.

Dále jsem se chtěl zeptat jestli se nějak pokračuje řeší odvětrávání, jelikož včera byla na stadioně opravdu ”velká vůně” ze smažení.. ;-)
Výbornou zprávou je odchod ABD, bude po odchodu této firmy konečně zprovozněna světelná tabule před stadionem a bude u stadionu větší propagace dalších zápasů?

děkuji a držím palce do dalších utkání

Odpověď:
Dobrý den,
máme záznamy jednotlivých čtecích hlav po vteřinách a zde by problém být neměl.
Čekáme na studii, která bude předložena zástupcům Města a celkové odvětrávání a vzduchotechnika by se měla řešit společně s rekonstrukcí ledové plochy a mantinelů před příští sezonou. U stánku na horním ochozu jsme nechali vyrobit odvětrávání, které bylo v provozu již od minulého zápasu. Bohužel to asi tak velký efekt mít nebude.
Odchod ABD INVEST s.r.o. neprobíhá, bohužel, tak rychle, ale alespoň se postupně realizuje. V tuto chvíli se to však týká pouze ZS, hotel se nám prozatím nepodařilo dostat do správy.
dusidlo (Hradec Králové)
19.10.2013, 12:21
Dobrý den pane Kmoníčku, ještě k tomu počtu diváků, protože tam je někde”zakopaný pes” ! Zkoušeli jste třeba když vám prošlo čtečkami něco kolem 4 700 diváků, jestli vám tedy zbylo 3 000 vstupenek ? Že třeba nepřišel někdo kdo měl vstupenku tj. podle mne zanedbatelné. Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, zkoumáme to zleva doprava a zprava doleva a ta čísla vycházejí tak, jak je hlásíme. Provádíme a připravujeme další kontroly systému ve spolupráci s dodavatelskou firmou, ale prozatímní výstup je ten, že vše prozatím běží tak, jak má. Máme naprosto přesný a detailní přehled z každého utkání o počtu vstupů v jednotlivých cenových kategorií včetně permanentkářů a V.I.P. vstupů, našich mládežníků z Královských lvů, pracovníků obsluhy (hostesky, ice girls, personál stánků a bufetů, press, policie atd...).
Další stránky
<<440441442443444445>>