Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
dnes žádná sázka? chápu, v polokoních šetří a ví, že by museli platit.. pozdravujte naše hokejky a dnes nás zase uslyší..
PS: vždy, když čtu nějakou Vaši odpověď zde, tak se mi uleví, protože vím, že vše funguje jak má.. :-))
Odpověď:
Dobrý den, děkuji za kompliment. Nebojte, vše opravdu funguje. Tak hlavně pořádně povzbuzovat, tak jak to umíte :-). Hradec olé.....
Děkuji JM
Odpověď:
Dobrý den, tentokrát jsme žádnou sázku neuzavřeli.
Odpověď:
Dobrý den, lístek na stání za 70 Kč si mohou zakoupit na pokladně osoby mající nárok na zlevněné vstupné dle našeho ceníku (studenti, osoby nad 60 let, TP , ZTP, ZTP/P).
Odpověď:
Dobrý den, Martin má zranění v horní polovině těla, které se bohužel nelepší, takže nelze ani stanovit termín jeho návratu.
Teď otázka...:)Už jste si napsal Ježíškovi....:)???
Odpověď:
Dobrý den, moc Vám děkuji. Byl to velmi náročný půlrok, ale stálo to za to. Ježíškovi jsem nepsal, protože určitě ví, co mi udělá radost :-).
ZA KLUB I ZA SEBE VÁM A VŠEM NAŠIM FANOUŠKŮM, KTEŘÍ ODVÁDĚJÍ NESKUTEČNOU "PRÁCI" V HLEDIŠTI, PŘEJI CO NEJHEZČÍ PROŽITÍ SVÁTKŮ A V NOVÉM ROCE 2014 PŘEDEVŠÍM PEVNÉ ZDRAVÍ.
NA ZÁVĚR MÁM JEŠTĚ JEDNO VÁNOČNÍ A NOVOROČNÍ PŘÁNÍ:
PŘEJI SI , ABY VAŠE BUDOUCÍ PODPORA BYLA MINIMÁLNĚ TAK SKVĚLÁ JAKO DOPOSUD A TO I V DOBÁCH, KDY SE TŘEBA NEBUDE AŽ TAK SPORTOVNĚ DAŘIT.
Odpověď:
Dobrý den, řídí se to podle dne v týdnu, tedy čtvrtek, takže v 18,00. Na plakátu je chyba. Podobně i teletext zřejmě vychází z 1. verze herního plánu, která byla ještě později aktualizována.
chci se zeptat od kolika hrajeme proti Litvínovu? Plachta nad vchodem na zimák i teletext uvádí 17:30, jinak všude je 18:00.
Můžete mi to prosím vyjasnit?
Díky.
J.Čtvrtečka.
Odpověď:
Dobrý den, hrajeme v 18,00 hodin.
Odpověď:
Dobrý den, sleduji ho, stejně jako další naše hráče působící v jiných klubech. Jeho další působení u nás (příští sezonu) je v kompetencí trenérů, na tuto sezonu má vyřízený transfer do Znojma.
jsem velice naštván! Včera jsem byl na stadionu již v 16:45, abych měl možnost si koupit goal puck kartičku. Dorazil jsem na stadion a zařadil se do fronty u fanshopu ve která jsem byl druhý. Ovšem po otevření fanshopu jsem se dozvěděl že prodavačky o ničem neví (logicky). Po určitém čase jsem dozvěděl že se kartičky prodávají ”pod schody”. Logicky se celá fronta dala do pohybu a když jsem se dostal ”pod schody”.Byla již tato kartička vyprodána. Nikde jsem nenašel ani zmínku o tom kde se tyto kartičky budou prodávat. Abych dodržel pravidla sekce teď tedy otázka: Neopvažujete to za chybu marketingu a jak jsete spokojen s urovní odvedené práce této sekce klubu?
Děkuji za odpověď
atac
Odpověď:
Dobrý den, po zjištění skutečného stavu prodeje kartiček musím konstatovat, že marketing udělal chybu. Nedostatečně informoval fanoušky o přesném umístění prodeje těchto kartiček a zároveň měla být pro fanoušky připravená "navigace" k tomuto místu. Omlouvám se, při případném dalším prodeji to již bude v pořádku.
bylo nás slyšet? :-)) vidět? :-))
poděkujte hokejkám, že z nich jsou mechováci.. :))
a můžeme konstatovat, koněpůlky doopravdy ušetřily... :-))
mějte se a užívejte si radost s námi
Odpověď:
Dobrý den, bylo Vás krásně slyšet i vidět. Děkovat jim nemusím, oni to vědí a cítí se v HK dobře. Nebojte, užívám si to :-).