Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
v reakci na minulý týden proběhlou tiskovou konferenci bych se chtěl zeptat, zda neuvažujete pro příště na ni pozvat i fanoušky, abychom měli také možnost se na některé věci zeptat trenéra a zástupce(ů) hráčů. Případně uspořádat takovou akci zvlášť jako to dělá např. hradecký fotbalový klub.
Děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů.
Odpověď:
Dobrý den,
tiskovou konferenci plánujeme ponechat v podobném formátu jako doposud.
Co se týká setkání fanoušků s hráči nebo trenéry, to mělo proběhnout v rámci naplánovaných akcí (podpisové akce, začátek sezóny s fanoušky a další). Bohužel vzhledem ke koronavirové pandémii, resp. ochraně hráčů, trenérů, ale i Vás fanoušků, jsme byli nuceni všechno zrušit a opravdu nevíme, kdy nám situace dovolí se k nějakému setkání znovu vrátit.
Myslím si, že v současné době je více než žádoucí, aby člověk, který se třeba necítí úplně dobře, raději jeden zápas vynechal, než chodil na stadion s příznaky onemocnění jen proto, aby mu nepropadla permice.
Máme sníženou kapacitu stadionu, tak by byla veliká škoda, kdyby případně zůstávala místa neobsazená. Nehledě na to, že pro klub je to možnost dalšího příjmu, protože pokud vím, tak refundace nikdy není stoprocentní, takže je možnost prodat již jednou prodané místo podruhé.
Řada klubů nějaký systém uvolňování má. Vzhledem k tomu, že hradecké permice patří po Kometě mezi nejdražší v extralize, tak je absence tohoto systému pro fanoušky i klub o to bolestivější.
Odpověď:
Dobrý den,
přeposílám odpověď z ticketingu:
"Přípravy systému pro uvolňování permanentek byly opravdu v plném proudu, ale současná situace s COVID-19 vše výrazně ovlivnila. Není to tak, že by tato funkcionalita byla naprogramovaná a mohla se využívat pro více klubů naráz, ale každý má jiné představy a požadavky stran fungování. Třinec si mimo jiné zaplatil tvorbu nové aplikace, na kterou je navázána řada sekundárních funkcí tak, aby její provoz dával ekonomický smysl (objednávání občerstvení v hale, prodej fanouškovských věcí, přání na kostku apod.). U nás je realizace těchto aktivit vzhledem k možnostem haly velmi omezená, ale stále máme určitou vizi. Uvolňování míst je v každém případě potřeba naprogramovat tak, aby měl každý uživatel svůj účet, a to ideálně v mobilní aplikaci, ve které by si veškeré své kroky spravoval. Realizace a provoz podobné aplikace stojí nemalé finanční prostředky a její tvorba zase spoustu času. Pokud tu má podobná aplikace v budoucnu být, nemůže sloužit pouze pro nákup vstupenek, ale musí obsahovat určitou přidanou hodnotu. Společnost Enigoo je od začátku nouzového stavu zahlcena na 100%, takže není schopna do začátku extraligy vše připravit. V rámci možností však o tuto funkcionalitu máme stále zájem a budeme se snažit vše dotáhnout. Co se týče permanentek, tak určitě nemáme po Kometě nejvyšší ceny, pokud budeme uvažovat veškeré cenové kategorie, tak máme přívětivější ceny i oproti některým ostatním klubům (Sparta, Pardubice, Plzeň).
Odpověď:
Dobrý den,
vstupenky se začnou prodávat vždy v době, kdy budeme mít maximální jistotu, že se daný zápas odehraje. Je tedy možné, že to bude méně než 5 dní před zápasem, a tedy bez nižších cen v rámci dynamického ticketingu. Pokud bude mít extraliga pozitivní průběh, začneme s prodejem zápasů více než 5 dní dopředu. Kvůli rozdělení ČPP Arény do 8 zón nebude možné na horním ochozu, kromě sektoru na stání, stát.
Děkuji za přání.
V článku se nepíše jak to bude v sektorech stání, myslím ohledně rozestupu a prázdných schodů, budou se opět dělat značky?
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
pro sektor stání platí pouze jedno omezení, které zni maximální kapacita jednoho sektoru může být využita z 50% a každý sektor nesmí mít zároveň více jak 500 osob.
V rámci daného sektoru na stání nejsou stanovena žádná konkrétní pravidla, jen by se lidé neměli shlukovat a měli by v rámci možnosti dodržovat rozestupy mezi sebou.
Snad jsem to vysvětlil srozumitelně :-).
Odpověď:
Dobrý den,
zatím žádný takový systém nefunguje. Chtěli jsme něco podobného zavést, ale v tuto chvíli nemá firma, která vyrábí software, čas na jeho dokončení a instalaci do našeho systému. V budoucnu bychom chtěli systém na využití neobsazeného místa permanentkářem využívat.
Co vozíčkáři a extraliga? Přidejte do článku info
Díky
Odpověď:
Dobrý den,
zmínka o vozíčkářích a další potřebné informace jsou v tomto článku obsaženy.
Už se ví kolik lidí bude moct na zápasy extraligy? Případně jak to bude vypadat?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
maximální kapacita, kterou můžeme obsadit čítá 3945 fanoušků, což zaznělo i včera na tiskové konferenci. Bližší informace budou zveřejněny začátkem příštího týdne
nová kostka nad ledem, jak zmiňoval pan primátor, bude již na tuto sezónu?
Díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
nejedná se o novou kostku, ale o modernizaci a opravu té stávající. Součástí modernizace by měla být výměna scoreboardů a také je potřeba vyměnit většinu navazujících technologií bezprostředně souvisejících s kostkou. V tuto chvíli je to zastaralé a v havarijním stavu, což již v minulosti několikrát způsobilo výpadek kostky.
chtěl bych se zeptat, kdy se budou představovat dresy na novou sezónu?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
ve čtvrtek na tiskové konferenci.
Bude umožněno uplatnit studentskou slevu při online nákupu? Nyní není možné čekat s nákupem lístku na pokladnu, když bude otevřena až v den zápasu, protože se může lehce stát, že bude vyprodáno? Pokud to nebude možné, přemýšlíte o možnosti refundace v den zápasu na pokladně při předložení platného studentského průkazu?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
slevy i nadále nebude možné uplatňovat v on-line aplikaci, avšak od letošní sezóny bude klub více využívat prodeje vstupenek v Informačním centru na Eliščině nábřeží, které má otevřeno každý všední den od 9:00 do 18:00, o víkendech a ve státní svátky od 9:00 do 12:30 a od 13:00 do 16:00. Na tomto místě bude možné zakoupit i zlevněné vstupné.