Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
od kdy budeme moci jako permanentkáři využít akci ”měsíc zdarma” na Hokejka TV ??
děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
tato možnost začala již včera, kdy Vám byla kolem 17 hod. doručena zpráva, resp. mail, jak na to.
prosím o upřesnění, jak bude nyní fungovat prodej vstupenek pro permanentkáře:
1. Bude platit ”předkupní právo” na místo, na které mám zakoupenou permanentku, podobně jako když se kupovaly vstupenky např. na play-off CHL? Tj. pokud budu mít to štěstí a vejdu se mezi prvních 1000, nemůže se stát, že moje místo v ”červené zóně” koupí někdo s nejlevnější permanentkou. Zároveň to vidím jako jedinou možnost, jak zajistit, aby třeba členové rodiny měli místa vedle sebe, když se musí vstupenky kupovat po jedné. Systém by to měl umět - viz nákupy vstupenek na CHL.
2. Proč nebyl zaveden systém střídání permanentkářů na utkáních, tak aby se postupně dostalo na všechny, jako například ve Zlíně? Současný systém zvýhodňuje ty, co mají přístup k internetu v okamžiku zahájení prodeje.
3. Kolik z celkového počtu 1000 vstupenek ukrojí skyboxy? Kolik vstupenek reálně půjde do prodeje? Např. v Liberci jsou zneplatněny všechny partnerské či zaměstnanecké permice, aby se dostalo na co nejvíce fanoušků. Liberec deklaruje, že díky tomu se dostanou na utkání téměř všichni permanentkáři a to na svá místa. Proč ne v Hradci?
4. Kompenzace za nenavštívená utkání bude v poměrné výši podle počtu utkání? Takto to zveřejnil např. Třinec či Kometa, je to jednotné pro všechny kluby, případně jak to bude u nás? Bylo by fér znát podmínky předem.
Vím, že bylo málo času na přípravu komplexnější informace, tak se ptám touto formou.
Děkuji za váš čas a jsem moc rád, že se extraliga nezastavila. Ta opatření nejsou na 14 dní, to všichni vědí, jen nikdo nemá odvahu říct to nahlas.
Odpověď:
Dobrý den,
přeposílám odpovědi šéfa ticketingu
1) Systém, resp. jeho částečná funkcionalita, určená pro prodej vstupenek na CHL, příp. pro předkupní právo na play-off, je bohužel něco jiného, než co využíváme nyní pro vyzvedávání vstupenek. Hlavní rozdíl je v tom, že nyní fanoušci nic nehradí, pouze stahují vstupenky. Může se to na první pohled zdát jako banalita, avšak napojení na platební bránu je z hlediska programování natolik složitý krok, že nejde jen tak přeskočit. Proto jsme museli využít modul „Partnerský program“, který dokáže umožnit stahování vstupenek zdarma, nicméně má velmi omezené možnosti a je primárně určen pro jiné potřeby.
Na druhou stranu, tisíc alokovaných míst bylo vybráno v pozicích s nejlepším výhledem na ledovou plochu, takže bylo určitě na výběr. Dokazuje to i fakt, že po osmi hodinách vyzvedávání je k dispozici spousta míst té nejvyšší kategorie.
2) Rozhodli jsme pro tuto variantu, kterou považujeme za spravedlivější. Pokud máme přes 2500 vydaných permanentek, tak se vždy najde někdo, komu nastavený systém nebude vyhovovat, protože se na něj zkrátka nedostane. Střídání fanoušků, resp. jejich permanentek na zápasy, by zároveň nebylo v naší aplikaci technicky proveditelné, za další bychom apriori určili, kdo navštíví jaký zápas, což nepovažujeme za šťastné.
3) Každý skybox je koncipován pro cca 15 osob a skyboxů máme 26. Nebylo by však rozumné blokovat z celkového počtu 390 míst pro tyto účely, když víme, že někteří nedorazí v plném obsazení. Proto jsme si předem zjistili, jaké množství osob bude zhruba ve skyboxech a o tento počet jsme pokrátili počet míst na tribunách. Jedná se víceméně o poloviční číslo vůči celkové kapacitě skyboxů.
Každý klub si tuto problematiku řeší dle svých možností, které vychází jednak z technických schopností jejich systému, za další je třeba přihlédnout k ekonomickým aspektům. V našem klubu není sebemenší důvod k znevýhodňování partnerů, jelikož většina z nich si permanentky hradí nad rámec jejich marketingového plnění. A to mnohdy ve vyšší hodnotě vůči cenám nastaveným pro fanoušky. Svou roli také jistě hraje celkové množství fanouškovských a partnerských permanentek, které může být v obou klubech diametrálně odlišné.
4) Kompenzace za ušlé zápasy bude řešit představenstvo klubu v době, kdy budeme vědět, kolika zápasů se to týká. Tedy až po skončení sezóny.
chápu, že když se dostanou k moci důstojníci (plukovníci) nastávají nedůstojné poměry, ale: kupujeme si s kolegy 8 let permanentky na stejná a nejdražší místa, přijde nám teď docela hloupé ”přetahovat” se o místa s (třeba) permanentkáři na stání. Nestálo by za to, tento cenový rozdíl při nákupu permanentek, zohlednit při online objednávce lístků a udělat ji třeba postupnou, dle typu permanentky?
Odpověď:
Dobrý den,
chápu Vaše rozhořčení, ale bohužel to není technicky možné.
Dekuji
Odpověď:
Dobrý den,
rozhodnutí učiníme až po zítřejším jednání VH APK, kde by si měly kluby odsouhlasit jakou cestou ELH "půjde". I v rámci APK LH se názory na pokračování extraligy při současných podmínkách návštěvnosti diametrálně liší.
S pozdravem Filbal
Odpověď:
Dobrý den,
pokud by zůstala v platnosti současná nařízení, tak bychom ještě prodávali něco přes 1000 vstupenek na utkání. V tuto chvíli však čekáme, zda se změnami na MZ se změní i nařízení ohledně akcí v uzavřených prostorách, tj. i na ZS či nikoliv.
Odpověď:
Dobrý den,
samozřejmě řešíme. V tuto chvíli vše připravujeme tak, aby to odpovídalo současným nařízením. Máme na to týden, tak doufám, že to zvládneme zorganizovat. O všem budete samozřejmě informováni.
Odpověď:
Dobrý den,
o tom jsme již přemýšleli, ale je to technicky i finančně velmi náročné. Největší problém však vidíme ve skutečnosti, že by tam fanoušci špatně viděli přes ta všechna zábradlí. Situaci ale stále řešíme a zkoušíme najít jiné vhodné možnosti.
od pátku je zase zákaz prodeje vstupenek na stání.Mám pernamentku na stání,tak že se do konce zákazu nedostanu na hokej nebo to bude jako v přípravných zápasech?
Děkuji za odpověd a přeji co nejvíce vyhraných zápasů.
Odpověď:
Dobrý den,
čekáme na oficiální nařízení MZ. Naše prvotní snaha bude dostat všechny permanentkáře (i ty na stání) do haly, ale uvidíme. O všem Vás budeme samozřejmě informovat.
Děkuji za přání.
Sektory stání jsou přístupné max. pro 10 osob Jak to budete řešit?
Odpověď:
Dobrý den,
myslím, že nové nařízení zní trochu jinak, ale my v tuto chvíli čekáme na oficiální nařízení MZ. Podle toho se zařídíme a samozřejmě to sdělíme i našim fanouškům.
pokud by se v příštím týdnu omezení opět zpřísnila (jak bylo dnes naznačeno), pokračovala by i přesto extraliga? I kdyby se ještě snížil nyní povolený počet fanoušků na stadionech (případně by se muselo hrát úplně bez fanoušků)? Projednávali jste s ostatními kluby i tuto variantu?
Předem děkuji za odpověď
Barbora
Odpověď:
Dobrý den,
na 8.10. 2020, tedy na den, kdy by měly být již známé případné změny v opatřeních MZ, jsme naplánovali další VH APK, kde to budeme případně řešit.