Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Odpověď:
Dobrý den,
zajímavý postřeh :-).
Já osobně bych tomu větší význam nepřikládal, protože i když si trenér k tomu řekne svoje, na "place" to musí odvést hráči, kteří chtě nechtě vždy částečně improvizují dle vývoje dané akce. Navíc nejsme úplně v pozici, kdy si můžeme určovat, co bude daná televize zabírat a co nebude.
tak se zeptám trochu jinak ještě jednou. FCHK vlastní město - nedávno proběhla úprava klubového loga, takže svým způsobem se jednalo o částečný rebranding. Letos k výročí města proběhla další úprava loga, takže opět částečný rebranding. Předpokládám, že náklady na tyto změny vyjdou finančně přibližně nastejno jako u hokejového klubu.
A teď - HCHK vlastní taktéž město a ještě navíc se dělí o náklady s Mountfieldem, takže na to není samo. V čem je tedy problém, že alespoň částečný rebranding (úprava/modernizace nevzhledného a graficky hrozného loga) nemohl proběhnout i u nás v MHK? Chápu, že rozhodnutí představenstva asi neovlivníte, jen se ptám, jak je možné, že u jednoho klubu vlastněného městem to jde a u druhého, kde se o náklady město dělí se spol. Mountfield to nejde? Rebranding je nutný už dlouhou dobu, volá po něm spousta fanoušků, ale i odborné veřejnosti a laicky řečeno ”Kdy jindy, když ne při příležitosti významného milníku města”? Zklamalo to spoustu lidí, kteří se už na rebranding těšili. Díky
Odpověď:
Dobrý den,
postupný nebo kompletní rebranding je v tuto chvíli něco, co si nemůžeme dovolit, protože by to navýšilo ztrátu společnosti. A to byl také hlavní důvodu, proč to představenstvo "stoplo". Věřte, že bychom si všichni přáli zrealizovat tuto akci, která je připravena, ale je to záležitost v řádech jednotek milionů a v tuto chvíli na to není vhodná doba.
Máte pravdu, že úprava loga a identity není finančně až tak náročná, ale pokud upravíte logo, musíte upravit i všechno, kde nebo na čem se toto logo objevuje, tj. implementovat toto nové logo na veškeré nosiče. Jen namátkou zmíním všechny tréninkové a zápasové dresy všech kategorií vč. seniorů, veškeré oblečení, loga na hale apod.... Je toho opravdu hodně a jen změna loga na dresy a oblečení vyjde na cca milion korun.
prosím, kdy budeme znát ”jízdní řád” v LM?
Děkuji za odpověď, Jan Svoboda
Odpověď:
Dobrý den,
již ho předběžně známe, ale jelikož se nám vůbec nelíbí, resp. postrádá logiku, snažíme se s tím ještě něco udělat. Až to bude definitivní, samozřejmě ho zveřejníme.
jak hodnotíte práci marketingu MHK ve srovnání s marketingem FCHK?
Jako marketingový ředitel FCHK v současné době působí Ing. Aleš Havel, který v minulosti působil dlouhá léta u hokejového klubu. Jak je možné, že FCHK hraje pod jeho vedením, co se týče marketingu, Ligu Mistrů, zatímco tady to je okresní přebor?
https://hradecky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/marketing-hradec-kralove-prodej-permanentky-havel-sparta-slavia-fotbal.html
Odpověď:
Dobrý den,
domnívám se, že v rámci našich možností odvádí marketing dobrou práci. Důvody, proč nehrajeme v marketingu Ligu mistrů jsem uvedl v předcházející odpovědi. Jinými slovy to není o lidech v našem marketingu, kteří jsou kvalitní, ale o financích.
Ten rozdíl mezi Alešem a našimi lidmi je tedy především v budgetu na marketing.
chtěl jsem se zeptat, zda jste k letošnímu městskému jubileu nemohli nabídnout permanentkářům víc, než jen permanentku. Viděli jste, co přichystali v FCHK? Takhle se dostávají lidi na stadion. Vynikající práce marketingu. Zrušili jste slibovaný rebranding a ještě nedokážete dát fanouškům víc. Za mě palec dolů pro vaše marketingové oddělení. Mimochodem, v FCHK rebranding udělali, dokonce jen pro tuto výroční sezónu, měli na to. A šlo to. Tak co je špatně v našem milovaném hokejovém klubu? Teď aby byl hokejový fanoušek v Hradci naštvaný, že ve fotbale nic není problém, zatímco ten hokej pokulhává úplně ve všem.
Odpověď:
Dobrý den,
myslím, že i my nabízíme více než permanentku. Novinkou je například možnost využití partnerského programu, který nabídne našim permanentkářům zajímavé benefity u našich partnerů. Bohužel tak honosné balení jsme si nemohli vzhledem k naší finanční situaci dovolit. Jinými slovy na marketing máme vyčleněný budget, který je úměrný finanční situaci klubu.
Měli jsme připravený rebranding, ale naše finanční situace a logické rozhodnutí představenstva to v tuto chvíli nerealizovat, tuto akci odsunulo.
Odpověď:
Dobrý den,
cca 200 ks.
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
lze platit tou kartou, avšak pouze na pokladnách ČPP Arény. Poskytovatel v tuto chvíli neumí propojit svůj systém se systémem Pluxee.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
stručně řešeno, k navýšení základních permanentek došlo z důvodu dlouhodobého nesouladu cen v přepočtu na jeden zápas mezi základní a sezonní permanentkou, kdy základní byla v tomto směru podhodnocena.
Měli by jsme zájem o Ondřeje Najmana ,který by měl končit na Spartě?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
snažíme se řešit hráče, až poté, co jsou k dispozici od klubu nebo nám je nabídne agent. V tomto případě se ještě nic podobného nestalo, takže Vám k tomu více říct nemohu.
Přeji hezký den.
tomu všemu já rozumím, vím že to je velice nákladná záležitost. Ale já se ptal na to, proč to jde u FCHK, které je vlastněno městem a nejde u MHK, které je vlastněno městem + Mountfieldem, když tady se o náklady dělí dva investoři. Však u fotbalového klubu to taky muselo být velice nákladné ufinancovat. Znamená to tedy, že do fotbalu město investuje více, zatímco náš hokejový klub je na druhé koleji? Tato otázka mě trápí. Díky
Odpověď:
Dobrý den,
je jedno, kolik se dělí investorů. Obecně platí, že jsou celkové náklady, které jsou buďto pokryty výnosy a jste na nule, nebo jsou výnosy menší a rozdíl by měl být dokryt akcionáři. Já si myslím, že se Město snaží "dávat" oběma stejně, ale přesná čísla neznám. Fotbal má tu výhodu, že dostává mnohem větší peníze za prodej marketingových práv a také si může přijít na slušné peníze za prodej svých hráčů, což v hokeji možné není. Těch odlišností tam je určitě více a je to velmi složitá otázka.