Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
jak hodnotíte práci marketingu MHK ve srovnání s marketingem FCHK?
Jako marketingový ředitel FCHK v současné době působí Ing. Aleš Havel, který v minulosti působil dlouhá léta u hokejového klubu. Jak je možné, že FCHK hraje pod jeho vedením, co se týče marketingu, Ligu Mistrů, zatímco tady to je okresní přebor?
https://hradecky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/marketing-hradec-kralove-prodej-permanentky-havel-sparta-slavia-fotbal.html
Odpověď:
Dobrý den,
domnívám se, že v rámci našich možností odvádí marketing dobrou práci. Důvody, proč nehrajeme v marketingu Ligu mistrů jsem uvedl v předcházející odpovědi. Jinými slovy to není o lidech v našem marketingu, kteří jsou kvalitní, ale o financích.
Ten rozdíl mezi Alešem a našimi lidmi je tedy především v budgetu na marketing.
chtěl jsem se zeptat, zda jste k letošnímu městskému jubileu nemohli nabídnout permanentkářům víc, než jen permanentku. Viděli jste, co přichystali v FCHK? Takhle se dostávají lidi na stadion. Vynikající práce marketingu. Zrušili jste slibovaný rebranding a ještě nedokážete dát fanouškům víc. Za mě palec dolů pro vaše marketingové oddělení. Mimochodem, v FCHK rebranding udělali, dokonce jen pro tuto výroční sezónu, měli na to. A šlo to. Tak co je špatně v našem milovaném hokejovém klubu? Teď aby byl hokejový fanoušek v Hradci naštvaný, že ve fotbale nic není problém, zatímco ten hokej pokulhává úplně ve všem.
Odpověď:
Dobrý den,
myslím, že i my nabízíme více než permanentku. Novinkou je například možnost využití partnerského programu, který nabídne našim permanentkářům zajímavé benefity u našich partnerů. Bohužel tak honosné balení jsme si nemohli vzhledem k naší finanční situaci dovolit. Jinými slovy na marketing máme vyčleněný budget, který je úměrný finanční situaci klubu.
Měli jsme připravený rebranding, ale naše finanční situace a logické rozhodnutí představenstva to v tuto chvíli nerealizovat, tuto akci odsunulo.
Odpověď:
Dobrý den,
cca 200 ks.
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
lze platit tou kartou, avšak pouze na pokladnách ČPP Arény. Poskytovatel v tuto chvíli neumí propojit svůj systém se systémem Pluxee.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
stručně řešeno, k navýšení základních permanentek došlo z důvodu dlouhodobého nesouladu cen v přepočtu na jeden zápas mezi základní a sezonní permanentkou, kdy základní byla v tomto směru podhodnocena.
Měli by jsme zájem o Ondřeje Najmana ,který by měl končit na Spartě?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
snažíme se řešit hráče, až poté, co jsou k dispozici od klubu nebo nám je nabídne agent. V tomto případě se ještě nic podobného nestalo, takže Vám k tomu více říct nemohu.
Přeji hezký den.
myslíte, že po rozlosování CHL půjde uspořádat někam že soupeřů hromadný výjezd jako se jelo do Grazu či Berlína? Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
čekám na kluky, až se vrátí z rozlosování a hned to budeme řešit, i když oni to již řešit začali. Budeme se snažit, ale v tuto chvíli Vám, bohužel, nic konkrétního říct nemohu.
los LM asi nedopadl podle našich představ, ale chtěl bych se zeptat, jestli je nějaká varianta, že by se odehrály dva švýcarské zápasy v tzv tripu, když Bern a Lausanne jsou od sebe 100km?
Děkuji za odpověď, Jan Svoboda
Odpověď:
Dobrý den,
samozřejmě se tato varianta nabízí a moji kolegové na logistice CHL již usilovně pracují.
vždy říkáte, že příchozí hráče schvaluje představenstvo klubu. Kolik členů představenstva bylo přítomno a věnovalo se skautingu na probíhajícím MS?
Odpověď:
Dobrý den,
nemyslím si, že jsem hovořil o tom, že každého hráče schvaluje představenstvo, to by nebylo moc efektivní. Netuším, proč by se měli skautingu věnovat členové představenstva, na to máme sportovní úsek a opravdu nevím, kdo z nich sledoval MS. Členové představenstva schvalují především hráče, kteří jsou nad stanovený rozpočet, který primárně odsouhlasují na svém jednání.
prosím, kdy budeme znát ”jízdní řád” v LM?
Děkuji za odpověď, Jan Svoboda
Odpověď:
Dobrý den,
již ho předběžně známe, ale jelikož se nám vůbec nelíbí, resp. postrádá logiku, snažíme se s tím ještě něco udělat. Až to bude definitivní, samozřejmě ho zveřejníme.