Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Odpověď:
Dobrý den,
Jordy a Ráďa jsou do akce dnes, Patrik půjde zkusit zítra led, ale jeho start prozatím nelze odhadnout. Pilka má lehký otřes mozku, takže ani zde nelze odhadnout, kdy nastoupí.
Odpověď:
Dobrý den,
bude Perret, Pavlík a disciplinární trest skončil Pláňasovi.
Odpověď:
Dobrý den,
nevím, kdo to vypustil, ale odpovím stejně jako předchozímu fanouškovi. O tom, že by si Tomáš hledal nové angažmá, opravdu nic nevím.
Dekuji
Odpověď:
Dobrý den,
Tomáš čeká na další výsledky testů, pokud budou v pořádku nebo lepší, mohl by začít tento týden individuálně trénovat. Jsem s ním i s jeho agentem v pravidelném kontaktu a o tom, že by si něco hledal, opravdu nic nevím.
nemáte sladěný zvuk s obrazem na kostce. Rozšíření sortimentu diskutabilní. Osvětlení se zlepšilo, chválím. Kolik diváků navíc přilákala unifikace stánků?
Odpověď:
Dobrý den,
sladění zvuku s obrazem jsme vylepšili na maximum, ale vzhledem k technickým možnostem to lépe v tuto chvíli sladit nelze.
Unifikace stánků není primárně prostředek pro zvýšení návštěvnosti, ale v tomto případě jde o to, abychom zlepšili komfort pro fanoušky.
Odpověď:
Dobrý den,
pro letošní sezónu se určitě měnit nebudou, jsou již napevno dané a zanesené v herním řádu.
Hezký zbytek víkendu i Vám.
Rád bych se Vás zeptal na situaci ohledně návštěvy a s tím spojené činnosti marketingového oddělení.
Necelých 3,5 tisíce fanoušků - nejhorší návštěva kola. Méně než v Boleslavi a Olomouci … ostuda.
Kolikrát byl Mounty ci členové marketingu v terénu, např. u ZŠ, či SŠ a pokusili se aktivně oslovit potenciální fanoušky?
Rychlá soutěž o, či rozdání lístků pro děti a mladistvé proběhlo?
Pracuje se s různými státními institucemi jako je zdravotnictví, hasiči, PČR = věnovat utkání jedné ze složek a pozvat zaměstnance daného subjektu?
Guerilla Marketing? Probíhá, máme nějaké nápady?
(Během 14 dnů se do HK vrátí okolo 10 tisíc studentů vysokých škol, ideální čas na tyto aktivity!)
Pracuje se vůbec na nějaké spolupráci s univerzitami?
Toto vše o čem píšu jsou aktivity téměr bez rozpočtové. Stačí nápad a realizace v rámci pracovní doby.
Předem Vám děkuji za odpověď, a pokud by Vás zajímaly další nápady, rád Vám sepíšu konkrétní nápady jak pracovat s tím co máme a co Vás jako klub téměř “nic” nestojí…
Odpověď:
Dobrý den, níže přeposílám vyjádření ředitele marketingu. Také podotýkám, že s konkrétními dotazy na marketing se můžete Vy, ale i ostatní fanoušci, obrátit v sekci "Ptejte se marketingu".
S návštěvností prvního domácího utkání nejsme rozhodně spokojení a musíme udělat maximum pro to, aby se to zlepšilo. Víme, že před sebou máme hodně práce, na druhou stranu se spousta věcí podařila zrealizovat. Neustále se snažíme posouvat, ale některé kroky nejdou tak rychle, jak bychom si představovali – a to s ohledem na naše finanční i personální možnosti.
Už před loňskou sezonou jsme si vytipovali určité skupiny společnosti, které bychom chtěli výrazněji oslovit a ke kterým bychom chtěli vést zvýšenou komunikaci. A jednou z těchto skupin jsou právě žáci a studenti. Oslovili jsme tedy ke spolupráci přes dvacet hradeckých (základní i střední) a z této spolupráce profitují obě strany. V letošní sezoně budeme v tomto pokračovat. Změnila se cenová politika ticketingu právě ve prospěch žáků a studentů a to tak, že mohou navštěvovat zápasy (včetně toho pátečního) už od 100 Kč - jde o jednu z nejnižších částek napříč extraligou. Zároveň mohou studenti vlastnící ISIC konečně uplatnit svou slevu online, nejen na pokladně. Dvě sezony po sobě jsme připravili speciální studentské utkání se zvýhodněným vstupným a programem pro tyto věkové kategorie a v podobném duchu je v plánu utkání i na podzim tohoto roku. Jinými slovy s touto skupinou se snažíme pracovat intenzivně.
V terénu jsme byli v průběhu letních měsíců poměrně pravidelně. V mezisezonním období jsme se zúčastnili v různých formách celkem čtrnácti akcí – od setkání se studenty a fanoušky, přes besedy, náborové akce až po autogramiády v různých formátech.
Ano, také se státními institucemi spolupracujeme. V loňské sezoně jsme jedno utkání věnovali lékařům, kdy jsme oslovili nejen lékaře, ale také jejich budoucí kolegy – studenty Lékařské fakulty UK a Fakulty vojenského lékařství UNOB. Jiný zápas jsme věnovali zase Policii, přičemž na každém z těchto utkání je vždy několik stovek pracovníků těchto institucí - a tedy velké množství našich potenciálních budoucích fanoušků.
V guerilla marketingu máme jistě rezervy, toho jsme si vědomi. Na druhou stranu jsou naše kapacity v tomto období téměř naplno vytížené – když to srovnáme s předchozí sezonou, je potřeba si uvědomit, že spoustu času oproti loňsku zabere agenda spojená s naší účastí v CHL a s přípravami oslav 100 let hokeje v Hradci Králové - a to bez jakéhokoliv navýšení kapacit. Na jednotlivých projektech k HCHK100 (videoobsah, kniha, výstava, webové stránky, sběratelské kartičky, zápasy legend apod.) pracujeme dlouhodobě a jsou to dohromady stovky hodin, které tomu byly a jsou věnovány. A i na úkor těchto aktivit bohužel aktuálně nezbývá tolik prostoru na realizaci některých dalších (nejen guerillových) nápadů. Věříme však, že se to s rozbíhající sezonou zlepší a i na tyto aktivity budeme mít více prostoru.
Určitě nás zajímají Vaše nápady, takže je klidně můžete poslat do výše zmíněné sekce marketingu.
Přeji Vám hezkou neděli.
jak, nebo v čem se zlepšil komfort pro diváky oproti minulé sezóně?
Odpověď:
Dobrý den,
byla provedena další fáze rekonstrukce toalet pro fanoušky na spodním ochoze, v hale je nové osvětlení a ozvučení. V rámci občerstvení byly dohodnuty s catererem zvýhodněné menu pro fanoušky, rozšíření sortimentu, proběhla unifikace většiny stánků. Také se již snažíme formovat zápasový program co nejvíce podle požadavků fanoušků, které vyplynuly z výsledků (závěrů) předsezonního dotazníku. Jsme za tuto zpětnou vazbu velmi rádi, protože díky tomuto dotazníku víme, co se fanouškům nelíbí a na čem musíme ještě zapracovat.
Odpověď:
Dobrý den,
máte pravdu, že návštěva nebyla dobrá. Na druhou stranu přesný důvod nelze dle mého názoru jasně určit. Myslím, že se snažíme zlepšovat informovanost a komfort pro diváky a nijak jsme v porovnání např. z minulým rokem nepolevili. Je mně však jasné, že stále máme co zlepšovat.
Odpověď:
Dobrý den,
plexisklo bylo odmontováno především z důvodu špatné viditelnosti trenérů a realizačních týmů na opačnou stranu hřiště. Naše střídačka byla na žádost trenérů upravena i posunutím střídačky blíže k mantinelu po vzoru NHL, také především kvůli lepší viditelnosti celého hřiště pro trenéry.
Děkuji, snad......